آفتاب
لیگ قهرمانان آسیا/

برتری تیم های چینی برابر نمایندگان تایلند و مالزی

برتری تیم های چینی برابر نمایندگان تایلند و مالزی

تهران- ایرنا- تیم های «شاندونگ لیونگ» و «بیجینگ گوان» چین در ادامه رقابت های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا برابر رقبای خود از کشورهای مالزی و تایلند به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایرنا؛ تیم شاندوننگ در چارچوب رقابت های گروه E با نماینده مالزی جوهر دارالتعظیم که در قعر جدول این گروه قرار دارد، دیدار و این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.
«گراتسیانو پله» مهاجم ایتالیایی تیم شاندونگ لیونگ در دقیقه 22 برای این تیم گلزنی و سه امتیاز این دیدار را برای تیم خود به ارمغان آورد.
در دیگر دیدار این گروه تیم کاشیما آنتلرز ژاپن که تا پیش از دیدار هفته چهارم این مسابقات با کسب هفت امتیاز در صدر جدول رده بندی این گروه قرار داشت، با نتیجه یک برصفر مغلوب ژیونگنام کره جنوبی شد.
بدین ترتیب و با توجه به نتایج دیدارهای امروز (چهارشنبه) و برد تیم شاندونگ این تیم هشت امتیازی شد و جای تیم کاشیما در صدر جدول این گروه ایستاد.
همچنین بیجینگ گوان دیگر نماینده چین که در گروه G این رقابت ها قرار دارد، با تیم بوریرام تایلند دیدار کرد.
در این دیدار که در ورزشگاه «کارگران پکن» برگزار شد، تیم میزبان حریف خود را با نتیجه 2 بر صفر و با گل های «رناتو آگوستو» در دقیقه 55 و «با دون» در دقیقه 76 شکست داد.
بیجینگ هر چند با کسب هر سه امتیاز این دیدار هفت امتیازی شد اما در جایگاه دوم جدول این گروه قرار گرفت و از این مکان بالاتر نرفت.
تیم بوریرام تایلند نیز با 3 امتیازی اندوخته خود که بر اثر پیروزی در هفته دوم این رقابت ها و برابر چونبوک موتورز کره جنوبی بدست آورد در انتهای جدول رده بندی این گروه باقی ماند.
در دیگر دیدار این گروه تیم چونبوک با نتیجه 2 بر یک اوراواردز را شکست داد. نماینده کره با کسب هر سه امتیاز این دیدار 9 امتیازی شده و صدر جدول این گروه را از آن خود کردند.
ورزشی **9144**9129
کد N2149995

وبگردی