آفتاب

تحقیقات پولشویی، پای پلیس بلژیک را به باشگاه اندرلخت باز کرد

تحقیقات پولشویی، پای پلیس بلژیک را به باشگاه اندرلخت باز کرد

تهران- ایرنا- پلیس بلژیک در ادامه تحقیقات خود درباره پولشویی با دخالت مدیر برنامه ها و بازیکنان، دفتر باشگاه اندرلخت را تفتیش کرد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه نوشت: یکی از سخنگویان باشگاه اندرلخت در مصاحبه با شبکه تلویزیونی (VRT) از همکاری کامل این باشگاه با پلیس خبر داد و سخنگوی فدراسیون فوتبال بلژیک نیز تایید کرد که پلیس اسناد مربوط به نقل و انتقال بازیکنان را برای بررسی های بیشتر ضبط کرده است.
شبکه VRT و تعدادی از رسانه های محلی بلژیک مدعی شده اند که پلیس در جستجوی اسناد مربوط به نقل و انتقالات صورت گرفته پیش از تغییر مالکیت باشگاه در سال 2017 به دفتر باشگاه یورش برده و همچنین منزل یکی از مدیر برنامه های بازیکنان را تفتیش کرده است.
در میان تحقیقات، پرونده فروش «الکساندر میتروویچ» به نیوکاسل در سال 2015 به چشم می خورد.
این اتفاق در بدترین زمان ممکن برای قهرمان سال 2017 لیگ برتر بلژیک و پرافتخارترین باشگاه تاریخ این کشور رخ داده است؛ فرم ناآماده اندرلخت یکی از هواداران را مجبور به شورش کرد و در نتیجه آن باشگاه جریمه شد. اخیرا نیز شورش هواداران که منجر به توقف بازی این تیم مقابل استاندارد لیژ شد، کسر امتیاز را برای اندرلختی ها به همراه داشت؛ این تیم «فرد راتن» سرمربی خود را تنها پس از 13 بازی برکنار کرد.
و حالا قهرمان 2 دوره جام در جام بلژیک و همچنین فاتح جام برندگان سال 1983 یوفا، در آستانه از دست دادن سهمیه فصل آینده لیگ اروپا قرار دارد؛ اتفاقی که در صورت تحقق، طی 55 سال اخیر بی سابقه خواهد بود.
ورزشی**3991**9129
کد N2149952

وبگردی