آفتاب

ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشگاه در سی‌و‌دومین نمایشگاه کتاب تهران

ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشگاه در سی‌و‌دومین نمایشگاه کتاب تهران

تهران- ایرنا- آخرین دستاوردهای منتشرشده پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا بنا به اعلام پژوهشگاه، درنمایشگاه کتاب امسال بیش از 150 عنوان از آثار منتشرشده پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در اختیار علاقه‌مندان و پژوهشگران فرهنگ و هنر قرار گرفته است.
غرفه پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در شبستان، راهرو 25 غرفه 321 آمادگی میزبانی از پژوهشگران حوزه فرهنگ و هنر است.
«جامعه‌شناسی فوتبال در بافتی جهانی»، «تحلیل فرهنگی»، «پیوستاری در قرآن»، «مدل‌های فرهنگی»، «ایدئولوژی، اتوپیا و سینما»، «از سیاستگذاری تا سنجش فرهنگی»، «جامعه‌شناسی بنیادگرایی»، «مبنا و فرجام اخلاق در اندیشه کانت»، «تمنای رفتن (بررسی میل به مهاجرت به خارج در میان ایرانیان)»، «در خانه برادر (بررسی وضعیت پناهندگان افغانستانی در ایران)»، «روان‌شناسی سیاسی»، «رسانه و سیاست در دنیای در حال جهانی‌شدن»، «موسیقی و مالکیت فکری»، «هزار و یک شب در سینمای قرن 21»، «درآمدی بر جامعه‌شناسی مصرف»، «مجموعه جستارهایی در ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان» و «تا خداوند معراج‌ها (واکاوی ماهوی معراج در نگاشته‌ها و نگاره‌ها)» عناوین آثاری است که امسال برای اولین بار در نمایشگاه کتاب ارائه شده‌اند.
همچنین کتاب‌های «تکوین نهاد مرجعیت تقلید شیعه»، «مطالعه عصب‌شناختی سینما» و «دیالوگ دراماتیک در قرآن کریم» کتاب‌های تازه‌ای هستند که همزمان با نمایشگاه کتاب از سوی انتشارات پژوهشگاه منتشر شده‌اند.
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت 98 در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. ساعت بازدید از نمایشگاه کتاب 10 صبح تا 8 شب است.
فراهنگ **3009 ** 9053
کد N2149837

وبگردی