آفتاب
واکنش ظریف به اظهارات وزیر خارجه آمریکا؛

آقای پامپئو در وزارت امور خارجه هم به همین کار ادامه می‌دهی

آقای پامپئو در وزارت امور خارجه هم به همین کار ادامه می‌دهی

تهران-ایرنا- وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به خاطره گویی وزیرخارجه آمریکا از دروغ و فریبکاری و دزدی در سیا در توییتر نوشت: آقای پامپئو در وزارت امور خارجه هم به همین کار ادامه می‌دهی.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه؛ «محمد جواد ظریف» با انتشار فیلمی از سخنان وزیر خارجه آمریکا در حساب توییتری خود نوشت: آقای پامپئو در وزارت امور خارجه هم به همین کار ادامه می‌دهی. (خاطره گویی پامپئو از دروغ و فریبکاری و دزدی در CIA)
وی ادامه داد: آقای ترامپ، کارزار انتخاباتی تو علیه مداخلات احمقانه پرهزینه بود. دارودسته تبهکار جنگ‌طلب و قصاب‌ها، تیم بدنام B (بولتون، بیبی نتانیاهو، بن سلمان و بن زاید)، برای چیزی بسیار فراتر از آنچه تو برای آن چانه می‌زنی، نقشه کشیده‌اند. این ویدئوی وایس را ببین (فیلم وایس در مورد دیک چینی ساخته 2018 و نامزد 8 اسکار)
به گزارش ایرنا پمپئو که هفته گذشته در دانشگاه «ای اند ام» تگزاس حضور یافته بود، در بخشی از صحبت‌هایش در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان گفت: وقتی من رئیس سیا بودم، ما دروغ می‌گفتیم، فریبکاری می‌کردیم، دزدی می‌کردیم. ما برای این کارها یک دوره کامل آموزشی داشتیم. این به شما شکوه تجربه (آزمون و خطای) آمریکایی را یادآوری می‌کند.
سیام**2021**
کد N2149823

وبگردی