آفتاب

امیرآبادی: استقلال شفر ترسو بود

امیرآبادی: استقلال شفر ترسو بود

تهران-ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: من نمی دانم چرا وینفرد شفر تیمش را ترسو چید و همین ترس به بازیکنان منتقل شد تا آن ها نتوانند توانایی فنی شان را به نمایش بگذارند.

«مهدی امیرآبادی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: استقلال در روزی که می توانست با پیروزی برابر الهلال عربستان گام بلندی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بر دارد اما شکست خورد تا شانسش برای صعود بسیار کم شود.
وی افزود: استقلال با ترکیبی محتاط پا به زمین مسابقه گذاشت و من نمی دانم چرا وینفرد شفر تیمش را ترسو چید و همین ترس به بازیکنان منتقل شد تا آن ها نتوانند توانایی فنی شان را به نمایش بگذارند.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: به نطر من سرمربی آلمانی استقلال به جای این که مدام از فصل آینده حرف بزند بهتر است به فکر مسابقات باقیمانده این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باشد تا با کسب نتایج قابل قبول از نام و اعتبار استقلال دفاع کند و زدن این حرف ها برای پوشاندن ضعف های فنی است.
امیرآبادی تصریح کرد: نمی خواهم عملکرد فنی شفر را زیر سوال ببرم اما وقتی می توانیم به او نمره قبولی بدهیم که برای استقلال موفقیت کسب کند. استقلال از جام حذفی کنار رفته است، در لیگ برتر با صدرجدول 5 امتیاز اختلاف دارد و فقط 4 هفته به پایان مسابقات باقی مانده و در لیگ قهرمانان آسیا نیز کارش برای صعود بسیار سخت است و به نظر شما باید با این عملکرد از این مربی آلمانی تعریف و تمجید کنیم.
وی گفت: امیدوارم استقلال به همان تیمی تبدیل شود که همه هواداران انتظار داشته و هر فصل مدعی قهرمانی بود نه این که در هیچ جامی موفق نباشد و دست خالی فصل را به پایان برساند.
ورزشی**م.ت**9118**
کد N2149819

وبگردی