آفتاب

«جهانبخش» در فهرست بدترین خریدهای فصل لیگ برتر جزیره

«جهانبخش» در فهرست بدترین خریدهای فصل لیگ برتر جزیره

تهران- ایرنا- یک تارنمای انگلیسی با اعلام پنج خرید ناموفق فصل جاری لیگ برتر جزیره، نام «علیرضا جهانبخش» ملی پوش ایرانی را در رتبه پنجم این فهرست جای داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، تارنمای خبری «دِ تاپ فلایت» نوشت: جهانبخش فصل گذشته را به عنوان آقای گل لیگ برتر هلند به پایان رساند و فرم ایده آل وی موجب جلب توجه برایتون شد و این تیم لیگ برتری برای به خدمت گرفتن وی 17 میلیون پوند هزینه کرد تا ملی پوش ایرانی به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ این باشگاه انگلیسی بدل شود.
با این حال، تیم برایتون اگرچه فصل نخست حضور در لیگ برتر جزیره را با ثبات پشت سر گذاشت اما در گلزنی زیاد موفق نبود. آنها امیدوار بودند تا جهانبخش سرعت را به خط حمله تیم تزریق کرده و به ایجاد موقعیت گلزنی برای «گلن موری» کمک کند.
اما وینگر ایرانی بدون ثبت گل و پاس گل به نام خود در این فصل، کمترین میزان اثرگذاری را در تیم جدیدش داشت و حتی راهیابی به ترکیب اصلی برایتون برای وی به مسئولیتی سخت تبدیل شد و کنار آمدن با شرایط جدید در این سطح از فوتبال را سخت دید.
با این وجود، جهانبخش تنها خرید ناموفق برایتون نبوده و در حقیقت تابستان سال 2018، آنها در یارگیری بسیار ضعیف عمل کرده اند و تعجبی ندارد که مرغ های دریایی خطر سقوط به لیگ پایین تر را بیخ گوش خود احساس کنند.
ورزشی**3991**9129
کد N2149684

وبگردی