آفتاب
رقابت‌های قهرمانی آسیا ؛

پایان کار دو وزنه‌بردار بانوی ایرانی با عناوین چهارم و پنجم

پایان کار دو وزنه‌بردار بانوی ایرانی با عناوین چهارم و پنجم

دو وزنه بردار بانوی ایران با کسب مقام‌های چهارم و پنجم در گروه b به کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا پایان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و نهمین دوره رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا به میزبانی چین در حال برگزاری است. در سومین روز این رقابت‌ها، الناز باجلانی و ابریشم ارجمندخواه در گروه b دسته ۶۴ کیلوگرم بر روی تخته رفتند و در پایان باجلانی عنوان چهارم و ارجمندخواه عنوان پنجم گروه b را به خود اختصاص دادند.

رقابت وزنه برداران گروه a دسته ۶۴ کیلوگرم بعدازظهر برگزار خواهد شد و پس از پایان این مسابقات رده بندی نهایی وزنه برداران ایران مشخص می‌شود.

حرکت یک ضرب باجلانی:

باجلانی در حرکت یک ضرب ابتدا وزنه ۷۰ کیلوگرم را بالای سر برد. در حرکت دوم موفق نشد وزنه ۷۵ کیلوگرم را ثبت کند و در حرکت سوم وزنه ۷۵ کیلوگرم را بالای سر برد.

حرکت دوضرب باجلانی:

باجلانی در حرکت دو ضرب ابتدا وزنه ۸۳ کیلوگرم را مهار کرد. در وزنه ۸۸ کیلوگرم ناموفق بود و در حرکت سوم موفق شد وزنه ۸۸ کیلوگرم را بالای سر ببرد.

حرکت یک ضرب ارجمند خواه:

ارجمند خواه در حرکت یک ضرب موفق نشد وزنه ۶۵ کیلوگرم را مهار کند و برای بار دوم با سه چراغ سفید این وزنه را بالای سر برد. در حرکت سوم نیز تقاضای وزنه ۷۰ کیلوگرم را کرد اما موفق نشد تا با ۶۵ کیلوگرم حرکت یک ضرب را به پایان برسد.

حرکت دوضرب ارجمندخواه:

ارجمندخواه در حرکت دو ضرب نیزوزنه ۸۵ کیلوگرم را در حرکت دوم بالای سر برد و در حرکت سوم نیز در مهار وزنه ۸۸ کیلوگرم ناکام ماند تا با ۸۵ کیلوگرم در حرکت دو ضرب کار خود را به پایان برساند.

به این ترتیب ارجمندخواه با ۱۵۰ کیلوگرم مجموع وباجلانی ۱۶۳ کیلوگرم به کار خود پایان دادند.

کد N2149572

وبگردی