آفتاب
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد

اعطای سود حاصل از غرفه شاهد در نمایشگاه کتاب به سیل زدگان کشور

اعطای سود حاصل از غرفه شاهد در نمایشگاه کتاب به سیل زدگان کشور

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید گفت: بر اساس توافقات انجام شده، تمامی سود حاصل از غرفه نشر شاهد در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برای کمک به هموطنان سیل زده استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز در حاشیه مراسم امضا تفاهم نامه میان بنیاد شهید و نهاد کتاب‌خانه های عمومی کشور در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس توافقات انجام شده، تمامی سود حاصل از غرفه نشر شاهد در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برای کمک به هموطنان سیل زده استفاده خواهد شد.

وی در خصوص برنامه‌های بنیاد شهید در نمایشگاه کتاب اظهار داشت: در طول نمایشگاه کتاب و در غرفه شاهد تقدیر از نویسندگان برتر حوزه ایثار و شهادت و ارزیابی تولیدات این حوزه برای کودکان و نوجوانان انجام خواهد شد. به علاوه امکان گرفتن عکس یادگاری بازدیدکنندگان با لوگوهای شهدا و چاپ آن به صورت تخته شاسی نیز فراهم شده است.

نریمانی اظهار داشت: به علاوه امتیازی دیگری نیز برای بازدید کنندگانی که از غرفه شاهد خرید کنند فراهم شده و بر این اساس، تمامی افرادی که تولیدات این غرفه را خریداری کنند می‌توانند از تخفیف مجموعه هتل‌های کوثر که وابسته به بنیاد شهید است، استفاده کنند.

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید از تقدیر از نویسندگان برتر حوزه ایثار و شهادت روز شنبه خبر داد و عنوان کرد: روز شنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و در غرفه شاهد نمایشگاه کتاب از این نویسندگان تقدیر و آثار جدید نیز رونمایی خواهد شد.

وی بیان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی و پژوهشی در خصوص آسیب شناسی علمی تولیدات کودکان و نوجوانان در حوزه ایثار و شهادت نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در نمایشگاه کتاب و در غرفه بنیاد شهید انجام خواهد شد.

نریمانی در پایان تصریح کرد: در سی و دومین نمایشگاه کتاب امسال ۲۰۰ عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف ایثار، شهادت، ترویج فرهنگ ایثارگری، زندگی نامه و وصیت نامه شهدا آماده عرضه به بازدیدکنندگان است.

کد N2149548

وبگردی