آفتاب
لیگ قهرمانان آسیا؛

منتظری: شکست مقابل الهلال بد موقع بود

منتظری: شکست مقابل الهلال بد موقع بود

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: باخت مقابل الهلال در زمان بدی رقم خورد و امیدوارم بتوانیم در دیدار های باقی مانده این شکست را جبران کنیم.

به گزارش ایرنا؛ «پژمان منتظری» در نشست مطبوعاتی پس از پایان بازی با الهلال عربستان اظهار داشت: قبل از بازی هم گفتم که این تیم بازیکنان بزرگی دارد و می‌تواند از تک موقعیت‌ها بهره ببرد. ما در نیمه دوم بدشانس بودیم و بازی را هم خوب شروع کردیم اما الهلال روی یک شوت به برد رسید.
وی افزود: باید اشکالات ‌خود را خیلی سریع برطرف کنیم اما متاسفانه زمانی برای ریکاوری در اختیار نداریم. باخت بد موقعی بود و ای کاش در این دیدار بازنده نمی شدیم. باید دو بازی بعدی را حتما ببریم و 6 امتیاز کامل را بدست آوریم.
بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران خاطرنشان کرد: بعد از 10 نفره شدن الهلال و همچنین در نیمه اول روی ضد حملات چند موقعیت خوب داشتیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم. در نیمه دوم هم چند موقعیت خوب داشتیم که با بدشانسی آنها را از دست دادیم.
وی تصریح کرد: به طور صددرصد هواداران نقش پررنگی در موفقیت ما دارند. باید در چند بازی بعد به ما کمک کنند و بودن آن‌ها قوت قلبی برای ما است.
ورزشی**م.ت**9118**
کد N2148989

وبگردی