آفتاب

رگکامف: بازیکنان ایرانی جنگنده هستند/ به ذوب آهن تبریک می‌گویم

رگکامف: بازیکنان ایرانی جنگنده هستند/ به ذوب آهن تبریک می‌گویم

سرمربی الوصل صعود ذوب آهن را به دور حذفی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، رگکامف بعد از باخت 2 بر صفر مقابل ذوب آهن ایران در نشست خبری گفت: مایلم به هر دو تیم تبریک بگویم بخاطر نبرد مناسبی که داشتند. 2 گلی که زود به ثمر رسید نتیجه را تعیین کرده است. در حال حاضر ذوب آهن در صدر است و صعود کرده و ما تلاش می‌کنیم دو بازی را به خوبی انجام بدهیم و با بهترین نتایج به پایان برسانیم.

وی در مورد انتقال توپ از دفاع به حمله با مشکل مواجه بود گفت: همانطور که در نشست خبری قبل از بازی گفتم ذوب آهن تیم قدرتمندی است و بازیکنان با کیفیتی دارد و در ضربات کرنر و ایستگاهی خوب عمل می‌کند. با این حال به بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما در دمای 40 درجه بازی می‌کنیم اما امروز دما هوا 10 درجه بود. چند موقعیت گلزنی هم داشتیم. وقتی گل بزنید شرایط بازی تغییر می‌کند در مجموع به بازیکنانم بابت تلاش تبریک می‌گویم. چند موقعیت 50-50 داشتیم که اگر آنها گل می شد وضعیت بازی تغییر می‌کرد.

سرمربی الوصل در مورد اینکه آینده تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان را چطور ارزیابی می‌کند اظهار داشت: بازی های زیادی از تیم های ایرانی ندیدم فقط به بازی‌های تیم های همگروه خودمان تمرکز کرده‌ام و کارشناسان خوبی در کشورتان دارید که می‌توانند بهتر نظر بدهید. بازیکنان ایرانی جنگنده هستند روحیه پیکار دارند. باید به کاپیتان تیم ذوب آهن تبریک بگویم که با ۳۵ سال سن بسیار قدرتمند ظاهر می شود و حملات را طراحی می‌کند.

کد N2148985

وبگردی