آفتاب

مجارستان و ایران بر توسعه همکاری های ورزشی تاکید کردند

مجارستان و ایران بر توسعه همکاری های ورزشی تاکید کردند

بلگراد-ایرنا- در دیدار روسای فدراسیون های تنیس روی میز مجارستان و ایران در بوداپست، توسعه همکاری های ورزشی میان دو کشور مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از سفارت ایران در بوداپست پایتخت مجارستان، 'مهرداد علی قارداشی' رییس فدراسیون تنیس روی میز ایران روز سه شنبه با 'رولاند ناتران' همتای مجارستانی خود دیدار کرد.
ناتران در این دیدار گفت: مجارستان آمادگی دارد تا با ایران در خصوص برگزاری اردوهای مشترک آماده سازی ورزشکاران همکاری کرده و همچنین در تورنمنت های ایران شرکت کند.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان نیز با تشریح برنامه های این فدراسیون در خصوص تنیس روی میز مردان و بانوان اظهار کرد: ایران آماده است تا با مجارستان در زمینه های مختلف همکاری کند.
وی با بیان اینکه قرار است اردوی آماده سازی ورزشکاران تنیس روی میز بانوان در ایران برگزار شود، تصریح کرد: از تیم بانوان مجارستان دعوت شد که در این اردو حضور یابد.
دو طرف برای امضای یادداشت تفاهم همکاری اعلام آمادگی کردند.
'غلامعلی رجبی یزدی' سفیر جمهوری اسلامی ایران در مجارستان نیز به اراده سیاسی تهران و بوداپست برای توسعه روابط در زمینه های مختلف اشاره و بر اهمیت همکاری های دو کشور در رشته های ورزشی تاکید کرد.
وی بر حمایت و آمادگی سفارت جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه همکاری در راستای تقویت ارتباط میان فدراسیون های تنیس روی میز کشورمان و مجارستان تاکید کرد.
اروپام**436**شبس**1613
کد N2148901

وبگردی