آفتاب
بعد از سه روز اعتصاب؛

تارتار: چند بازیکن پارس جنوبی را کنار می‌گذارم

تارتار: چند بازیکن پارس جنوبی را کنار می‌گذارم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی با انتقاد از بازیکنان تیمش برای اعتصاب تمرینات، گفت: چند بازیکن که نیازی به حضورشان نداریم را کنار می‌گذارم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی تارتار در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی درباره شرایط این تیم و برگزار نشدن تمرینات طی روزهای گذشته عنوان کرد: طبیعی است که همه ما از شرایط مالی باشگاه ناراحت هستیم و می‌خواهیم هرچه زودتر به حق و حقوق‌مان برسیم. از این رو بازیکنان بعد از ۳ روز تمرین نکردن، امروز هم با حضور در محل تمرین حاضر به انجام تمرینات نشدند اما با بعضی بازیکنان جوان کارمان را شروع کردیم و برای دیدار با پیکان استارت زدیم.

سرمربی پارس جنوبی تاکید کرد: چیزی که مشخص است ما برای بازی با پیکان با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه به میدان می‌رویم و اسکلت اصلی ترکیب تیم را در این بازی جوانان تشکیل می‌دهند. البته طبق قوانین همه بازیکنان باید در روز مسابقه به قراردادشان پایبند باشند و به محل بازی بیایند اما ما تشخیص می‌دهیم که کدام یک در ترکیب قرار می‌گیرند و کدامیک در لیست ۱۸ نفره هم قرار نمی‌گیرند. از طرف دیگر نقص‌های تیم را در این مسابقه با نفرات جوانان و امید خوبی که داریم پر می‌کنیم.

وی ضمن گلایه از رفتار بازیکنان تیمش تاکید کرد: من و کادر فنی و اجرایی باشگاه هم مثل همه بازیکنان ۳۵ درصد پول گرفتیم و ناراحتیم، اما این راهی که بازیکنان ما در پیش گرفتند، راه درستی نیست. بازیکن باید برای باشگاهش دل بسوزاند و موظف است که سر تمرینات حاضر باشد. اگر هم مطالبات به حق دارد، از طریق مراجع قانونی فوتبال باید وارد شود و در کمیته انضباطی پیگیر حق و حقوقش باشد. در این شرایط قطعاً هر پیامدی هم داشته باشد، متوجه خود بازیکنان می‌شود.

تارتار یادآور: شد من تذکر را به بازیکنان دادم و قطعاً از این پس هم از میان نفرات انتخاب می‌کنیم که چه کسی بازی کند و چه کسی در لیست ۱۸ نفره نباشد. من از رفتار بازیکنانم دلخور هستم، چون آنها اگر دنبال حق و حقوقشان هستند، نباید تمرینات را تعطیل کنند و به تیمشان ضربه بزنند. می‌توانند از طریق فدراسیون و شکایت دنبال پولشان باشند، ولی نباید به این شکل رفتار کنند.

وی درباره نحوه برخورد با بازیکنان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط پیش آمده طی یکی، دو روز آینده چند بازیکن را در اختیار باشگاه قرار می‌دهیم. برخی بازیکنان که نیازی به حضورشان نیست را کنار می‌گذاریم و باشگاه باید درباره آنها تصمیم‌گیری کند.

تارتار درباره خبرهایی که پیرامون تزریق پول از منطقه ویژه پارس جنوبی به تیم شنیده می‌شود، افزود: ما هم خبرهای خوبی شنیده‌ایم که امیدواریم محقق شود و به تیم پول برسد، اما با توجه به شرایطی که پیش آمده قطعاً مدیریت باشگاه به همه بازیکنان به صورت یکسان پول پرداخت نمی‌کند.

کد N2148797

وبگردی