آفتاب
توسط نشر سنگ؛

«همسران تابستانی» و «مغز در آتش» در نمایشگاه رونمایی می‌شوند

«همسران تابستانی» و «مغز در آتش» در نمایشگاه رونمایی می‌شوند

مدیر نشر سنگ از عرضه ترجمه دو رمان «همسران تابستانی» و «مغز در آتش» در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

کامران محمدی داستان‌نویس و مدیر نشر سنگ در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: نشر سنگ امسال برای اولین‌بار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت و حضورمان با رونمایی دو کتاب جدید همراه خواهد بود.

وی افزود: نشر سنگ البته یک نشر تازه‌تاسیس و نوپا است و آثارمان به‌حد کفایت نیست. ما فعالیت رسمی‌مان را اواسط سال ۹۷ شروع کردیم. به‌این‌ترتیب نشر سنگ امسال در کنار نشر فراموشی در نمایشگاه حضور دارد و کتاب‌هایش را عرضه می‌کند.

این ناشر در ادامه گفت: دو کتاب جدیدمان که قرار است در نمایشگاه رونمایی کنیم، دو ترجمه از آثار پرفروش نیویورک‌تایمز هستند. یکی از آن‌ها، رمان «همسران تابستانی» نوشته بئاتریز ویلیامز است که توسط ندا لهردی ترجمه شده و برنده جایزه گودریدز در سال ۲۰۱۸ بوده است. کتاب دیگر هم رمان «مغز در آتش» نوشته سوزانا کاهالان خبرنگار نیویورک‌پست است که توسط شهناز کمیلی‌زاده ترجمه شده است. نویسنده، این کتاب را براساس تجربیاتش نوشته است.

محمدی گفت: همزمان با شروع کارمان در نمایشگاه، فروشگاه آنلاین نشر سنگ را هم راه‌اندازی می‌کنیم تا مخاطبانی که در شهرستان هستند و نمی‌توانند برای خرید کتاب به نمایشگاه تهران بیایند، از طریق فضای مجازی توانایی خرید آثار را داشته باشند. خرید این دسته از مخاطبان با ۲۰ درصد تخفیف انجام می‌شود.

کد N2148371

وبگردی