آفتاب

فراکسیون پیگیری اقدامات متقابل با رفتارهای خصمانه آمریکا تشکیل شد

فراکسیون پیگیری اقدامات متقابل با رفتارهای خصمانه آمریکا تشکیل شد

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تشکیل فراکسیون پیگیری اقدامات متقابل با رفتارهای خصمانه آمریکا خبر داد.

«سید حسین نقوی حسینی» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: فراکسیون پیگیری اقدامات متقابل با رفتارهای خصمانه آمریکا به ریاست امیر حسین قاضی زاده هاشمی نماینده مشهد تشکیل شد.
وی که به عنوان سخنگوی این فراکسیون انتخاب شده است،گفت: همچنین محمد جواد ابطحی و اکبر رنجبرزاده نمایندگان خمینی شهر و اسدآباد نواب رییس این فراکسیون هستند.
نماینده مردم ورایمن در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دشمنی آمریکایی ها با ایران پایان ناپذیر است، گفت: آنان همچنان علیه ملت ایران رفتارهای خصمانه انجام می دهند، اقدامات خلاف قانون می کنند و محدودیت و فشار ایجاد می کنند، به همین جهت جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفتند فراکسیون پیگیری اقدامات متقابل رفتارهای خصمانه آمریکا را تشکیل دهند.
وی تصریح کرد: این فراکسیون رفتارهای خصمانه آمریکایی ها را رصد می کند تا به موقع اقدامات پیشگیرانه علیه آمریکایی ها انجام دهیم.
نقوی حسینی افزود: آمریکایی ها بدانند مجلس در مقابل رفتارهای خصمانه آنان سکوت نمی کند، بیش از 18 عنوان داریم که قرار است درباره آن طرح و قانون ارائه کنیم.
سیام**1058**9121 **2021**
کد N2148342

وبگردی