آفتاب
شاهرخ بیانی در گفتگو با مهر:

بازی برگشت با الهلال برای استقلال خطرناک است

بازی برگشت با الهلال برای استقلال خطرناک است

هافبک پیشین استقلال گفت: با توجه به اینکه الهلال بازی رفت را به استقلال واگذار کرده این تیم به مراتب خطرناک‌تر ظاهر خواهد شد.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار استقلال برابر الهلال عربستان که روز سه شنبه برگزار خواهد شد گفت: این بازی برای استقلال خطرناک‌تر از بازی رفت است. الهلال در دیدار رفت نتیجه را واگذار کرده و حالا نمی‌خواهد به سادگی در بازی برگشت هم به استقلال امتیاز بدهد. بنابراین تلاش مضاعفی خواهد کرد تا برنده این دیدار باشد.

وی تاکید کرد: آبی پوشان هم می‌خواهند یک بار دیگر با پیروزی برابر الهلال صعود خود را به دور بعد حتمی کنند. پیروزی برابر الهلال می‌تواند کمک مفیدی به استقلال کند. هم از لحاظ شرایط روحی برای دیدار بعدی اش و هم اینکه توانسته امتیازات لازم را برای صعود به مرحله بعد بدست بیاورد. بنابراین بازیکنان باید یک بازی روان، منطقی و به دور از احساس را انجام دهند و سعی کنند از حواشی ای که معمولاً بازیکنان تیم‌های عربی بوجود می‌آورند دوری کرده و تنها تمرکزشان را برای پیروزی در این دیدار بگذارند.

بیانی در خصوص دیدار آبی پوشان برابر پدیده مشهد هم گفت: استقلال بعد از بازی با الهلال باید به مصاف پدیده برود. تیمی که در دور رفت نتایج درخشانی گرفت اما مشکلات تا حدودی آنها را از کورس قهرمانی خارج کرد ولی با توجه به اینکه این دیدار در مشهد برگزار می‌شود بازی برای استقلال سخت خواهد بود زیرا می‌داند در بازی‌های باقی مانده تنها پیروزی باعث می‌شود تا در کورس قهرمانی باقی بمانند. بنابراین باید استقلال مقابل پدیده هم به سه امتیاز دست پیدا کرده تا همچنان مدعی قهرمانی باشد.

هافبک پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: شرایط این روزهای استقلال حساس است. بازیکنان باید بدون استرس و اضطراب برابر حریفان بازی کنند تا بتوانند با پیروزی در هر دیدار یک گام به قهرمانی نزدیک شده و منتظر اتفاقات غیرقابل پیش بینی در فوتبال باشند.

کد N2147672

وبگردی