آفتاب

ایکاردی لایق پوشیدن پیراهن اینتر نیست

ایکاردی لایق پوشیدن پیراهن اینتر نیست

تهران- ایرنا- هواداران افراطی باشگاه اینترمیلان موسوم به «کِروا نورد» بار دیگر به «مائورو ایکاردی» مهاجم این تیم حمله کرده و با انتشار بیانیه ای مهاجم آرژانتینی را لایق پوشیدن پیراهن اینتر ندانستند.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری کالچو مرکاتو روز دوشنبه نوشت: تیم اینترمیلان روز گذشته با تقلای فراوان پس از عقب افتادن از آ.اس رم در نهایت موفق شد تا باخت را با تساوی یک بر یک عوض کند.
ایکاردی در میان نارضایتی تعدادی از هواداران افراطی این تیم در جایگاه «کروا نورد» در نیمه دوم وارد زمین شد.
این در حالی است که این گروه امروز تازه ترین بیاینه مطبوعاتی خود را که تعدادی از حملات لفظی علیه ایکاردی را شامل می شود، منتشر کرده است.
در این بیانیه آمده است: اگر حتی ما برای آن توده ای که بخش های باقی مانده سن سیرو را اشغال کرده اند و صرفا به دلیل اینکه تشنه پیروزی هستند به نشانه اعتراض به ما سوت می زنند، ابراز تاسف کنیم باز هم از موضع خود عقب نشینی نمی کنیم. آن مرد حقیر که شماره 9 را می پوشد لیاقت اینتر را ندارد چرا که او حتی کمترین معیارهای حرفه ای گری را رعایت نکرده و نشان نداده است. معیار هایی که هر شخصی که به استخدام یک شرکت در می آید باید به عنوان نوعی احترام برای پیراهن آن و به خاطر هوادارانی که به آن اعتقاد دارند یا دست کم برای تیمی که در آن فعالیت می کند، رعایت کند.
در ادامه این بیانه می خوانیم: یقین داریم که این شماره 9 نمی تواند سمبلی باشد که بتوان گروه و تیمی را برای ساختن آینده ای که همه آرزوی آن را داریم، بر پایه او استوار کرد؛ آینده ای که نباید با پیروزی به هر قیمتی به دست آید بلکه باید از طریق تیم و مجموعه ای که به پیراهن تیم احترام می گذارد و برای پیراهن اینتر از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، محقق شود. در پاسخ به این پرسش که آیا ما می دانیم در صورت وقوع چنین اتفاقی در لیگی دیگر چه پیامدی در انتظارمان بود باید از خودمان بپرسیم که آیا تا به حال بازیکنی را در سایر لیگ ها دیده اید که خودش را به مصدومیت بزند، از بازی خودداری کند و به شکست تیمش پوزخند بزند و تیم را ماه ها ترک کند و با اعمال نفوذ وکلایش بار دیگر خود را به تیم تحمیل کند و به ترکیب بازگردد؟!
بدنبال خلع شدن ایکاردی از بازوبند کاپیتانی اینتر و همچنین اختلاف نظر در رابطه با مفاد تمدید قرارداد، روابط این بازیکن با باشگاه ایتالیایی مدت ها تیره و تار شده است.
ورزشی**3991**3783**
کد N2147627

وبگردی