آفتاب

رعایت نکردن اصول ابتدایی کار دست فوتبال ایران داد

رعایت نکردن اصول ابتدایی کار دست فوتبال ایران داد

تهران- ایرنا- کنفدراسیون فوتبال آسیا در تازه ترین احکام انضباطی خود، فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه های سایپا و ذوب آهن را بابت تخلفاتی که جزء ابتدایی ترین اصول حرفه ای محسوب می شود، نقره داغ کرد.

به گزارش ایرنا از کنفدراسیون فوتبال آسیا، در فهرست احکام انضباطی «ای اف سی»؛ فدراسیون فوتبال ایران را ابتدا به دلیل حاضر نشدن نماینده بازیکنان در نشست خبری پس از دیدار با چین با توبیخ کتبی رو به رو کرد.
در ادامه نیز، ای اف سی با اشاره به دیدار تیم های ایران و ژاپن در جام ملت های آسیا 2019، فدراسیون فوتبال کشورمان را به دلیل استفاده نکردن بازیکنان از نشان مخصوص رقابت ها با هزار دلار جریمه نقدی جریمه کرد.
در احکام صادره از سوی کمیته انضباطی ای اف سی در خصوص باشگاه ها، تیم ذوب آهن به دلیل ورود هوادارنش پس از بازی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم کویتی به پرداخت 4 هزار 500 دلار جریمه محکوم شد.
تیم سایپا که از راه یابی به لیگ قهرمانان 2019 آسیا ناکام ماند نیز به دلیل ورود هوادارانش به محدوده اطراف زمین پس از دیدار مقابل پنجاب و همچنین ورود افراد متفرقه به رختکن، در مجموع هشت هزار دلار جریمه شد.
ورزشی**3991**3783**
کد N2147423

وبگردی