آفتاب
جودو قهرمانی آسیا - امارات

پایان کار تیم ملی جودو ایران در آسیا بدون کسب مدال

پایان کار تیم ملی جودو ایران در آسیا بدون کسب مدال

پرونده تیم ملی جودو ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا بدون کسب مدال بسته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات روز شنبه با حضور ۲۷۳ جودوکار از ۴۰ کشور به میزبانی امارات در فجیره آغاز شد که تیم ملی ایران در پایان کار خود موفق به کسب مدال نشد. امروز دوشنبه در روز پایانی چهار جودوکار از کشورمان به روی تاتامی رفتند که جمالی و نیک اقبال هفتم شدند. پیش از این هم بریمانلو پنجم شده بود.

در وزن ٩٠- کیلوگرم ایمان نیک اقبال ابتدا «آشیش مالیک» از هند در مدت ٤٧ ثانیه با ضربه فنی شکست داد و سپس برابر «سبستین تمسی» از استرالیا، نفر ۳۴ رنکینگ و دارنده سه طلای اقیانوسیه را از پیش رو برداشت. وی در مبارزه سوم نتیجه را به الیاس نسیف از لبنان واگذار و به گروه شانس مجدد رفت و در این مرحله هم به کره جنوبی باخت و هفتم شد.

محمد جمالی در وزن ١٠٠- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، حاجی ممدوف» از ترکمنستان را با ضربه فنی شکست داد در ادامه برابر «وون جونگ هان» از کره جنوبی نتیجه را واگذار کرد در گروه شانس مجدد هم به نماینده استرالیا باخت و در جای هفتم ایستاد.

در مبارزات امروز و در وزن ١٠٠+ کیلوگر محمیدرضا ملک زاده دور نخست برابر «سونگ مین کیم» از کره جنوبی باخت و حذف شد. فاطمه برمکی هم در وزن ٧٨ + کیلوگرم نتیجه را به «تولیکا مان» از هند واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

در مسابقات دو روز گذشته مصطفی ریاحی فر، ابوالفضل محمودی، قاسم نوری زاده، محمد محمدی بریمانلو، نرگس اسدزاده و مریم بربط از دور مسابقات حذف شدند.

کد N2147371

وبگردی