آفتاب

پیام تبریک مقامات کشوری و لشکری به فرمانده جدید کل سپاه پاسداران

پیام تبریک مقامات کشوری و لشکری به فرمانده جدید کل سپاه پاسداران

تهران- ایرنا- مقامات کشوری و لشکری با ارسال پیام های جداگانه ای انتصاب سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» به فرماندهی کل سپاه پاسداران را تبریک گفتند.

به گزارش ایرنا، آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی»، اعطای درجه سرلشکری و انتصاب وی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به فرماندهی سپاه پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی که نشان از توانمندی و تلاش های موفق گذشته وی دارد را به سردار سلامی تبریک و تهنیت گفت.
وی در این پیام تبریک موفقیت روزافزون سرلشکر سلامی را در ارتقای این نهاد انقلابی، جهادی و مردمی، از درگاه خداوند متعال مسالت کرد.

**پیام تبریک وزیر امور خارجه به سردار سلامی
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه نیز در پیام تبریک خود به سرلشکر سلام» انتصاب وی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در روز فرخنده نیمه شعبان تبریک و تهنیت گفت و برای وی در این مسئولیت بزرگ آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

**رحمانی فضلی: شایستگی در پاسداری صادقانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیام تبریکی خطاب به سردار سلامی در پی انتصاب وی به فرماندهی کل سپاه پاسداران، افتخار این انتصاب از سوی فرمانده کل قوا رهبر معظم کل قوا را که نشان از شایستگی در پاسداری صادقانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی و درایت و ایثار در اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت خاضعانه به هموطنان دارد را به وی تبریک گفت.
وی همچنین از خداوند منان، موفقیت و عزت برای سرلشکر سلامی خواستار شد.

**سردار رحیم صفوی: نویدبخش دوره ای پرافتخار در حیات طیبه سپاه در گام دوم انقلاب
سردار سرلشکر پاسدار یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی به مناسبت انتصاب سرلشکر سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران تصریح کرد: فرماندهی در سپاه که بحمدالله برخوردار از ایمان و خردمندی، تقوا و اخلاص و دارای سوابق درخشان در دوران دفاع مقدس و دانش نظامی در سطوح عالی سپاه پاسداران هستید، نویدبخش دوره ای پرافتخار در حیات طیبه سپاه پاسداران در گام دوم انقلاب اسلامی است.
وی در این پیام افزود: برخورداری از اندیشه و نگاه راهبردی و شناخت عمیق شما نسبت به تغییر و تحولات محیط ملی، منطقه ای و بین المللی و همچنین قدرت ابتکار عمل، پیش بینی و پیش دستی عالمانه نسبت به رخدادهای آینده، جنابعالی را فرمانده ای در طراز انقلاب کبیر اسلامی قرار داده است.

** امیر حاتمی: رشد و اعتلای بیش از پیش سپاه در گام دوم انقلاب
امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیام تبریکی خطاب به فرمانده جدید کل سپاه پاسداران، ارتقای درجه و انتصاب سردار حسین سلام» از سوی فرمانده معظم کل قوا به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همزمان با ایام فرخنده میلاد موفور السرور منجی عالم بشریت تبریک و تهنیت گفت.
وی در این پیام ابراز امیدواری کرد در پرتو تجارب گرانسنگ، نگاه عالمانه، ژرف اندیشانه و روحیه انقلابی و دشمن ستیزانه جنابعالی شاهد رشد و اعتلای بیش از پیش سپاه پاسداران در گام دوم انقلاب اسلامی باشیم.

**پیام تبریک وزیر ارتباطات به سردار سلامی
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این پیام تبریک به فرمانده جدید سپاه پاسداران انتصاب شایسته سردار «حسین سلامی» به سمت فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب را تبریک گفت و برای وی در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) موفقیت و عزت‌آفرینی مضاعف در گام دوم انقلاب را آرزو کرد.

**دریادار احمدیان: عیار ممتاز در منظومه ایمان، معرفت، شجاعت
سردار پاسدار علی اکبر احمدیان رییس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی انتصاب سردار سرلشکر سلامی»به فرماندهی کل سپاه را تبریک گفت.
وی اظهار داشت: بی تردید حسن اعتماد معظم له و شایستگی‌ها و تجربه اندوزی های ارزنده و مشهود ناشی از نقش آفرینی های دیرین راهبردی در سطوح مختلف مدیریتی از قرارگاه نوح در دوران دفاع مقدس تا به امروز و نیز عیار ممتاز در منظومه «ایمان، معرفت، شجاعت، دانش و تفکر و انس با قرآن و تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) و اشراف نافذ بر اردوگاه دشمنان انقلاب و نظام و الزامات و مقتضیات ماموریتی فراروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»، پشتوانه مستحکمی برای تحقق انتظارات ترسیم شده در حکم انتصاب جنابعالی به شمار می‌رود.

**سرتیپ غلامحسین غیب پرور: نگاه عالمانه به مسائل کلان کشور، منطقه و جهان
همچنین سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرو» رییس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی انتصاب شایسته سردار سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران را تبریک گفت و عنوان کرد: سردار سلامی از برادران ولایی، انقلابی، استکبارستیز و در عین‌حال فردی دانشمند و دارای نگاه عالمانه به مسائل کلان کشور، منطقه و جهان است و ان‌شاءالله در دوران مسئولیت وی شاهد ارتقاء توانمندی‌های همه‌جانبه و آمادگی در همه بخش‌ها و همچنین اعتلای بسیج به معنای واقعی بر اساس طرح جامع بسیج، ابلاغی فرمانده معظم کل قوا در تمام عرصه‌ها خواهیم بود.

**سردار پاکپور: ایفای تکلیف در مسئولیت‌های کلان و خطیر فرماندهی و مدیریتی
سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در پیامی به سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در سالروز میلاد فرخنده قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج) ترفیع به درجه سرلشکری و نیز انتصاب سردار سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) نشانگر حسن اعتماد معظم له و نیز تعهد، شایستگی، توانمندی و تجربیات ارزشمند آن برادر بزرگوار طی سال‌های متمادی ایفای تکلیف در مسئولیت‌های کلان و خطیر فرماندهی و مدیریتی این نهاد انقلابی است.

** حجت الاسلام سعیدی: تجارب گران سنگ و نقش آفرینی های موفق در سطوح راهبردی سپاه
حجت الاسلام والمسلمین «علی سعیدی» رییس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی معظم کل قوا در پیامی انتصاب سردار سرلشکر «حسین سلامی» را به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران تبریک گفت.
وی خاطرنشان کرد: مبرهن است تجارب گران سنگ و نقش آفرینی های موفق در سطوح راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله یک دهه جانشینی فرماندهی کل به ویژه در دوره سرنوشت ساز درخشش پاسداران انقلاب و مدافعین حرم در یاری بخشی به جبهه مقاومت اسلامی و نیز بهره‌مندی از قابلیت‌های فکری و نرم افزاری و اشراف بر الزامات راهبردی فراروی این نهاد مقدس، پشتوانه ارزنده و اطمینان بخشی است که متضمن تحقق انتظارات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) از جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسئولین و کارکنان ارجمند سازمان انقلابی، جهادی و مردمی سپاه، خواهد بود.

** پیام تبریک فرماندهان ارشد سپاه به سرلشکر سلامی و قدردانی از مجاهدت های 12 ساله سرلشکر جعفری
در پی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حکم فرماندهی معظم کل قوا صورت گرفت؛ فرماندهان ارشد سپاه در پیامی این انتصاب را تبریک گفتند.
فرماندهان ارشد سپاه در پی انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به سمت فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی تصریح کردند: در این رهگذر بر خود وظیفه می دانیم با سپاس و قدردانی از مجاهدت ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و موثر ۱۲ ساله سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری که دوره ای درخشان و معنادار از نقش آفرینی های سترگ و تعیین کننده سپاه در عرصه داخلی و منطقه ای و تضمین امنیت پایدار ملی و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور و دفاع غیر محافظه کارانه از انقلاب و نظام اسلامی را در تعامل و هم افزایی با سایر نیروهای مسلح رقم زد؛ انتصاب شایسته آن برادر مجاهد و فرهیخته به فرماندهی این نهاد مقدس با حکم مبارک فرماندهی کل قوا را تبریک می گوییم.
فرماندهان ارشد سپاه در این پیام تبریک تاکید کردند: موفقیت، عزت و سربلندی روز افزون آن فرمانده شجاع و مصمم، در این سنگر خطیر و مقطع حساس تاریخی فراروی، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و اطاعت از فرامین و رهنمودهای نایب بر حقش رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.
سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین،دریادار پاسدار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه از امضا کنندگان این پیام تبریک هستند.

**واعظی: تداوم همکاری دولت و سپاه در حوزه امنیت و منافع ملی
«محمود واعظی» رییس دفتر رییس جمهوری هم در پیامی با تبریک انتصاب سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران، ابراز امیدواری کرد همکاری های میان دولت و سپاه در حوزه امنیت و منافع ملی که برکات فراوانی به همراه داشته، بیش از گذشته تقویت و تداوم یابد.
رییس دفتر رییس جمهوری در این پیام تصریح کرد: برغم خواست و آرزوی بدخواهان و دشمنان نظام و ملت، عزم و اراده دولت تدبیر و امید بر تداوم همکاری و تعامل نزدیک با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
سیام*3061**1336
کد N2147356

وبگردی