آفتاب

ویژه‌برنامه زنده شبکه چهار برای نمایشگاه کتاب

ویژه‌برنامه زنده شبکه چهار برای نمایشگاه کتاب

شبکه چهار سیما با برنامه «کتاب ۴» در ایام برگزاری سی و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، رخدادهای این رویداد فرهنگی را پوشش می‌دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و شبکه چهار سیما با ویژه برنامه «کتاب ۴ پلاس» به تهیه‌کنندگی حسین پورصلعی نایینی رویدادهای این نمایشگاه را به تصویر می‌کشد.

به گفته پورصلعی، برنامه «کتاب ۴ پلاس» به صورت مستقیم از محل برپایی نمایشگاه کتاب در مصلی تهران، روزانه در چهار نوبت پخش روی آنتن می‌رود که سه آیتم به صورت زنده و آیتم چهارم در قالب مستندگونه به صورت تولیدی پخش می‌شود.

پورصلعی درباره انتخاب نام برنامه گفت: «کتاب ۴» یکی از برنامه‌های قدیمی و خوش سابقه شبکه ۴ در حوزه کتاب است که قدمتی حدود ۲۰ ساله دارد، و اکنون نیز به صورت هفتگی و ثابت از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، به همین منظور نام «کتاب ۴ پلاس» را به بخش نمایشگاهی کتاب ۴ اختصاص دادیم.

پورصلعی افزود: اجرای برنامه را جعفر فریدزاده، عصمت همتی و شاهین شرافتی به صورت مشترک بر عهده دارند و روزانه در سه نوبت پخش زنده با مسئولان برگزاری نمایشگاه، نویسندگان، ناشران، نوقلم‌ها و مهمانان خارجی حاضر در نمایشگاه کتاب گفتگو می‌کنند.

تهیه‌کننده «کتاب ۴ پلاس» در ادامه به قسمت تولیدی برنامه اشاره کرد و گفت: این بخش در قالب مستندگونه تولید می‌شود و رخدادهای روزانه نمایشگاه کتاب و حواشی نمایشگاه را در مدت زمان ۱۵ دقیقه به تصویر می‌کشد.

پورصلعی درباره زمان پخش برنامه گفت: «کتاب ۴ پلاس» از روز چهارم اردیبهشت ماه و همزمان با پرپایی نمایشگاه پخش آن شروع و تا پایان این رویداد فرهنگی در مجموع با ۴۴ آیتم همراه مخاطبان شبکه دانایی و خرورزی می‌شویم. برنامه هر روز در ساعت‌های ۱۲، ۱۴:۴۵ و ۱۷ به صورت زنده و ساعت ۲۳ به صورت تولیدی پخش می‌شود.

در اولین قسمت برنامه که روز چهارشنبه است، آیتم شبانه ساعت ۲۰:۳۰ پخش خواهد شد.

انتهای پیام

کد N2147162

وبگردی