آفتاب

مشروح پنجمین جلسه دادگاه موسسات مالی/توصیحات نماینده دادستان درباره فعالیت موسسه‌ها

مشروح پنجمین جلسه دادگاه موسسات مالی/توصیحات نماینده دادستان درباره فعالیت موسسه‌ها

پنجمین جلسه رسیدگی به پرونده موسسات اعتباری البرز ایرانیان، آرمان، ولیعصر و فردوسی دقایقی پیش در شعبه ۴ دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این جلسه قاضی صلواتی از نماینده دادستان خواست اگر توضیحاتی در خصوص اظهارات جلسه قبل متهم اول پرونده دارد، بیان کند.

آقامیری نماینده دادستان با حضور در جایگاه گفت: ایشان (متهم ردیف اول) توضیحاتی ارایه کردند که لازم است که من جواب دهم. آقای آزاد عنوان کرده اموالی که به اسم خودشان و همسرشان سند خورده متعلق به آنها نیست و اموال موسسه است، ایشان گفته که موسسه مشکل داشته و امکان نداشت اموال را به اسم موسسه بزند، سوال من این است موسسه‌ای که اهلیت ندارد چگونه برایش مجوز صادر شود.

وی افزود: شما همچنین در خصوص رابطه و زد و بند گفتید وجود نداشته، در صورتی که آقای قریانی در اظهاراتشان گفته اند مهلت ساماندهی موسسات مالی مربوط به سال ۹۳ بوده، اما نامه‌ای که شما از آن یاد می کنید مربوط به سال ۹۷ است. موسسه شما از ریشه با خلاف ثبت شده است.  مؤسسات البرز ایرانیان فعالیتی نداشته و تعاونی روستایی بوده است و  شما تصویری نشان داده‌اید که گویا بانک مرکزی مجوز داده در صورتی که شما باید مشخص کنید چه میزان فعالیت کرده‌اید؟

ادامه دارد...

کد N2146946

وبگردی