آفتاب
سهل‌آبادی تشریح کرد؛

چگونگی توزیع کارت‌های شناسایی نمایشگاه کتاب تهران

چگونگی توزیع کارت‌های شناسایی نمایشگاه کتاب تهران

مدیر کمیته حراست نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از صدور بیش از ۷ هزار کارت شناسایی برای مسئولان و غرفه‌داران این رویداد فرهنگی خبر داد و شیوه دریافت این کارت‌ها را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی سهل‌آبادی مدیر کمیته حراست سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: بیش از ۷ هزار کارت شناسایی برای غرفه‌داران، مسئولان اجرایی و اصحاب رسانه صادر شده است و به مدیران بخش‌ها تحویل شده است.

وی افزود: برای بالا بردن ضریب امنیتی کارت‌ها نیز از هولوگرام تخریب شونده استفاده کرده‌ایم. این هولوگرام‌ها در صورت دستکاری تخریب خواهند شد و دیگر قابلیت استفاده نخواهند داشت.

مدیر کمیته حراست سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره نحوه تحویل کارت‌های صادر شده گفت: تمام کارت‌ها از سوی کمیته حراست صادر شده‌اند و در اختیار مدیران بخش‌ها قرار گرفته‌اند و غرفه‌داران برای تحویل کارت‌ها باید به مسئولان بخش‌ها مراجعه کنند. همچنین تمامی این اطلاعات درج شده بر روی کارت‌ها مطابق اطلاعات ثبت شده ناشران در هنگام ثبت‌نام برای دریافت غرفه است.

سهل‌آبادی همچنین گفت: برای بالابردن ضریب ایمنی و امنیت نمایشگاه کتاب تعداد ۵۰۰ دوربین مداربسته در سالن‌ها و محوطه بیرونی نمایشگاه کتاب نصب شده است. هم‌اکنون دوربین‌های بخش بین‌الملل و کودک و نوجوان و دانشگاهی آماده بهره‌برداری است و دوربین بخش ناشران عمومی و آموزشی نیز در چند روز آینده نصب خواهد شد.

وی در پایان گفت: خبرنگاران و اهالی رسانه برای سهولت در پوشش خبری باید همواره کارت‌ها خود را در نمایشگاه به همراه داشته باشند زیرا در غیر این صورت اجازه فعالیت به آن‎‌ها داده نخواهد شد.

کد N2146432

وبگردی