آفتاب

56 فیلم در جشنواره عکس و فیلم دانشجویی کشور رقابت می کنند

56 فیلم در جشنواره عکس و فیلم دانشجویی کشور رقابت می کنند

تهران – ایرنا – در هشتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه و عکس دانشجویان کشور ، 56 فیلم برای کسب بهترین مقام به رقابت می پردازند.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار دانشگاه ایرنا، بر اساس تفاهم نامه معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دانشگاه شیراز، هشتمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه و عکس دانشجویان (امید) هفتم اردیبهشت ماه جاری با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه شیراز آغاز به کار می کند و به مدت پنج روز ادامه دارد.
در طول روزهای برگزاری این جشنواره 56 اثر برگزیده در بخش های داستانی، مستند، تجربی، انیمیشن، صد ثانیه ای و بخش ویژه (اعتیاد و آسیب های اجتماعی) به رقابت می پردازند.
بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره به خبرنگار دانشگاه ایرنا، پنج فیلم در بخش انیمیشن، 9 فیلم در بخش مستند، 9 فیلم در بخش صد ثانیه ای، شش فیلم در بخش تجربی، 21 فیلم در بخش داستانی و هشت فیلم در بخش ویژه با موضوع اعتیاد و آسیب های اجتماعی از میان 400 اثر برگزیده شدند.
این دوره از جشنواره فیلم و عکس دانشجویی در دو موضوع آزاد و ویژه شاهد رقابت دانشجویان و آثارشان است.
به سبب اهمیت پرداختن به موضوع پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و سایر آسیب های اجتماعی با استفاده از زبان هنر، این موضوع در بخش ویژه جشنواره هشتم قرار گرفته است.
تمامی دانشجویان دانشگاه های کشور و همچنین دانش آموختگانی که بیش از یک سال از اتمام از تحصیلشان نگذشته باشد، امکان شرکت در این جشنواره را دارند.
**9492**2021**
کد N2146250

وبگردی