آفتاب

دل های بی قرار برای تعجیل در ظهور منجی

دل های بی قرار برای تعجیل در ظهور منجی

کرج - ایرنا - نیمه شعبان آمد، دل ها بی قرارو نگاه ها به آسمان است، شور و شادی در همه جا موج می زند و تمنای دیدار منجی در عمق وجود عاشقان را می توان فهمید.

ماه شعبان است، ماه میلاد، ماه نور و امید، آغازش با ولادت پرچمدار نهضت عاشورا و نیمه اش نوید بخش آمدن حاکم صالح جهانی است، پایان ماه هم به عبادت و شکرنعمت های خداوند یعنی ماه مبارک رمضان ختم می شود.
امروز جهان مسرور از زاد روز و ولادت عبد صالح خداوند حضرت قائم آل محمد (عج) است، امید در دل ها موج می زند و ندا از آمدن انسانی می دهد که عدالتش جهانی و مظلومان درسایه حکومتش آرامش و آسایش می یابند.
این سال ها، عجب ظلم و ستم ها که بشر نمی بیند، شیاطین چه بلاها که به سر انسان های بی گناه نمی آورند و مظلومان در دریای خون می غلتند.
زورمداران گوشه وکنار جهان چنگ می اندازند و به بهانه های دروغین برای غارت سرمایه ها، آتش به جان بی پناهان می اندازند.
افغانستان را به بهانه جنگ با تروریسم به خاک وخون می کشند، عراق را اشغال می کنند، سوریه ، یمن ، بحرین ، لیبی و هرجا که فرصت یافتند، خون می ریزند تا خود بیاسایند و جهان در آتش بسوزد.
بمب های سنگین برسر زنان و کودکان بی پناه می ریزند و آنان را تروریست خطاب می کنند.
خود را سردمدار جهان می خوانند و با شعارهای دلچسب اما دروغین به هرجا که بخواهند حمله می برند و بر سینه های خود مدال صلح و امنیت جهانی آویزان می کنند.
خلاصه حکایت این سال ها بس غمناک و تلخ است که نمی شود برای هیچ رویدادی مانند مرگ کودکان براثر سوء تغذیه در یمن ، عراق و دیگر مناطق جهان گریه نکرد.
دیو صفتان امروزی با ناو و هواپیماهای مدرن در اقصی نقاط جهان می تازند که گویی صاحب اول و آخر دنیا هستند، صهیونیسم را پرورش می دهند و به خاطرش مردم فلسطین ، لبنان و سوریه را قربانی و آواره می کنند.
جهان را 2 گونه ترسیم می کند، دسته ای فرمانبر و مطیع و دسته ای یاغی و تروریست و خلاصه قانون جهانی را خود می نگارند و خود آن را تعبیر می کنند، خیمه سازمانی به نام ملل برافراشته اند
که تنها سازوکارش امر و نهی یا فرمانبرداری از خود آنهاست.
خلاصه این است وضعیت بشر در عصر مدرن که دست آموزه های زورمداران قانون جنگل را روسپید کرده است.
در این حال انسان های مومن دل در گرو آموزه های دینی دارند و در مقابل زورمداران سلاح ایمان برتن کرده و برای آرمان های آزادیبخش که روزی به دست عبد صالح پرورگار محقق می شود، ایستادگی پیشه کرده اند.
اکنون زاد روز میلاد منجی عالم بشریت است، اگرچه شور و شوق در وجودها موج می زند اما ظلم شیاطین، دل ها را در غم واندوه بزرگی فرو برده است.
آری نیمه شعبان دیگر از راه رسیده و مردم در ایران و گوشه گوشه جهان، گل و شیرینی نثار وجود
مبارک منجی عالم بشریت می کنند و برای تعجیل در ظهورش لحظه ها را می شمارند.
اگرچه تاکنون بسیاری در شوق دیدار حضرتش جان به جان آفرین داده اند، شمار زیادی به عشق سربازی مهدی موعود(عج ) شربت شهادت نوشیدند ، اما بسیاری همچنان در انتظارند تا ولی امر چتر حکومت عدالت محور الهی را در جهان بگشاید.
ایران اسلامی و استان البرز سرشار از عطر میلاد با سعادت در روزهای ماه مبارک شعبان است، اکنون این شادمانی به اوج خود رسیده و مردم همنوا دعای فرج سرمی دهند.
تبریک و شادباش این روز خجسته در محافل عمومی با برپایی آئین های مولودی خوانی و برنامه های شاد و مفرح عجین شده است .
7410/ 6155
کد N2146128

وبگردی