آفتاب
لیگ برتر انگلیس؛

تساوی برایتون برابر ولورهمپتون در روز نیمکت نشینی «جهانبخش»

تساوی برایتون برابر ولورهمپتون در روز نیمکت نشینی «جهانبخش»

تهران- ایرنا- تیم فوتبال برایتون در ادامه رقابت های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس و در روز نیمکت نشینی «علیرضا جهانبخش» مهاجم ملی پوش ایرانی خود یک امتیاز از تیم ولورهمپتون گرفت.

به گزارش ایرنا؛ این یک امتیاز در حالی به حساب تیم برایتون گذاشته شد که این تیم در سه دیدار گذشته خود در لیگ برتر جزیره مغلوب کاردیف، ساوتهمپتون و بورنموث شده بود.
برایتون در دیدار شنبه شب، ولور همپتون را در حالی با تساوی بدون گل متوقف کرد که علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی این تیم نیمکت نشین بود و به او برای بازی کردن فرصتی داده نشد.
برایتون هر چند با کسب یک امتیاز این دیدار 34 امتیازی شد اما همچنان در رده هفدهم جدول این مسابقات باقی ماند تا همچنان خطر سقوط به لیگ دسته پایین تر این تیم را تهدید کند.
ولورهمپتون نیز با کسب یک امتیاز این دیدار و به رغم 48 امتیازی شدن یک پله در جدول رده بندی لیگ برتر جزیزه تنزل پیدا کرد و در جایگاه نهم این جدول ایستاد.
در سایر دیدارهای همزمان این نتایج به دست آمد:
بورنموث صفر – فولهام یک
وستهام 2 – لستر سیتی 2
هادرسفیلد یک - واتفورد 2
پیش از این، شاگردان «پپ گواردیولا» در نخستین دیدار هفته سی و پنجم تیم تاتنهام را با گل دقیقه پنجم «فیل فودن» بازیکن جوان خود شکست داده و درصدر جدول این رقابت ها باقی ماندند.
تیم نیوکاسل در آخرین دیدار روز نخست هفته جاری تا دقایقی دیگر با ساوتهمپتون دیدار می کند.
ورزشی **9144**9129
کد N2146088

وبگردی