آفتاب

باقری به اردوی استقلال در امارات اضافه می شود

باقری به اردوی استقلال در امارات اضافه می شود

تهران- ایرنا- در حالی که مدیرعامل باشگاه استقلال به صراحت اعلام کرده بود «فرشید باقری» در سفر به امارات استقلال را برای دیدار با الهلال عربستان همراهی نمی کند حالا خبر می رسد این بازیکن بامداد فردا به اردوی آبی پوشان تهرانی اضافه خواهد شد.

به گزارش ایرنا؛ فرشید باقری که پس از اتفاقات شهرآورد تهران به دلیل مسائل حاشیه ای از جمع آبی ها کنار گذاشته شده بود با وساطت اصغر حاجیلو سرپرست تیم استقلال به اردوی این تیم در امارات اضافه خواهد شد.
این بازیکن که در بین دو نیمه شهرآورد بگو مگوی تندی با مهدی رحمتی و پژمان منتظری به عنوان ٢ کاپیتان استقلال و البته چند بازیکن دیگر داشت و چند روز قبل تر نیز در اردو انتقاد تندی به امیرحسین فتحی کرده بود، از سوی مدیرعامل آبی پوشان تهرانی با محرومیت روبرو شده بود. البته باقری پس از کنار گذاشتن از استقلال در مصاحبه ای ادعا کرده بود هیات مدیره این تیم در مسائل فنی دخالت می کند.
حالا خبر می رسد امیرحسین فتحی که در مصاحبه با ایرنا به صراحت اعلام کرده بود باقری در سفر به عربستان در کنار استقلال نخواهد بود و احتمال دارد محرومیت او تا پایان فصل به طول بکشد بامدا فردا به دبی سفر خواهد کرد.
اصغر حاجیلو در مصاحبه با سایت رسمی استقلال درباره بازگشت باقری گفت: طی چند روز گذشته صحبت‌های مفصلی با امیرحسین فتحی انجام دادم. در نهایت از وی سپاسگزارم که با درخواست من و تعدادی از پیشکسوتان استقلال موافقت کرد. در شرایط فعلی فرشید باقری می ‌تواند به تیم کمک کند و محرومیت او در هفته‌های گذشته اثرات مثبت و لازم را به همراه داشته و امیدوارم این بازیکن با عملکرد مثبتش در بازی های باقی مانده ما را روسفید کند.
ورزشی**م.ت**9129
کد N2146063

وبگردی