آفتاب

باشگاه سایپا از مدیرعامل تراکتورسازی شکایت می کند

باشگاه سایپا از مدیرعامل تراکتورسازی شکایت می کند

تهران- ایرنا- باشگاه سایپا امروز (شنبه) در واکنش به اظهارات «محمدرضا زنوزی» مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی اطلاعیه ای صادر و اعلام کرد که از وی شکایت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا؛ زنوزی شب گذشته پس از شکست غیر منتظره و یک بر صفر تراکتورسازی در چارچوب رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل پیکان، در گفت و گو با برنامه زنده رادیویی درباره دلایل این شکست، کنارگذاشته شدن «محسن فروزان» دروازه بان اول این تیم، «مهدی تاج» رییس فدراسیون فوتبال، وزیر ورزش، باشگاه های سایپا و پیکان، تیم های پر هوادار پرسپولیس و استقلال و ... صحبت کرد.
وی درباره تیم های پیکان و سایپا گفت: سوال من این است، باشگاه هایی با ماهیت سایپا و پیکان برای چه باید در فوتبال حرفه ای ایران حضور داشته باشند؟ باشگاهی که 50 نفر هم طرفدار ندارد، با این همه هزینه چرا باید فعالیت حرفه ای داشته باشد؟ آن هم در کلان شهری مثل تهران که خود دو تیم پرطرفدار دارد، به نظر من سایپا و پیکان به این دلیل حضور دارند که سربزنگاه به داد تیم های پرطرفدار پایتخت برسند و دست شان را بگیرند.
به همین دلیل باشگاه فرهنگی ورزشی – سایپا در خصوص این اظهارات و نسبت هایی که مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به نارنجی پوشان داده است، بیانیه ای صادر و ضمن ابراز تاسف شدید از اظهارات مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در برنامه زنده رادیویی و بازتاب آن در سایر رسانه ها آورده است: این اظهارات مصداق بارز تشویش اذهان عمومی و تهمتی بی اساس به باشگاهی است که همواره اخلاق و روح جوانمردی در ارکان آن جاری و ساری است.
در ادامه این اطلاعیه با اشاره به مالکیت زنوزی بر 2 باشگاه لیگ برتری ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز آمده است: این موضوع از عجایب فوتبال ایران است و در هیچ کجای دنیا یک فرد به طور همزمان نمی تواند مالکیت 2 باشگاه در یک لیگ را بر عهده داشته باشد.
باشگاه سایپا ادامه داده است: با این اوصاف مدیرعامل باشگاه تراکتور از چرایی شرکت 2 باشگاه سایپا و پیکان در لیگ برتر سخن می راند؟
مسئولان باشگاه سایپا در ادامه این اطلاعیه اظهارات مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی را در توجیه شکست و فاصله گرفتن از رقابت قهرمانی این تیم برشمرده و اضافه کرده اند: زنوزی بهتر است به جای این اظهارات فکری به حال حواشی تراکتورسازی کند و البته درفرآیندی قانونی، دیگر تیم تبریزی(ماشین سازی) را نیز واگذار تا صدای شائبه تبانی در فوتبال ایران از تبریز بلند نشود.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا دارای سابقه ای روشن و یکی از پاک ترین باشگاه های فوتبال ایران است.
ورزشی **9144**9129
کد N2146026

وبگردی