آفتاب
بنا به پیشنهاد تیم‌ها انجام می‌شود؛

تغییر احتمالی در برنامه مرحله رده‎بندی لیگ برتر بسکتبال

تغییر احتمالی در برنامه مرحله رده‎بندی لیگ برتر بسکتبال

مسئولان دو تیم پتروشیمی بندرامام و شیمیدر تهران که باید در مرحله رده بندی لیگ بسکتبال رو در روی هم قرار بگیرند، متقاضی برنامه ارائه شده برای این مرحله شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق برنامه اولیه اعلام شده از سوی کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال، مرحله رده بندی رقابت‌های لیگ برتر باید به صورت ۲ از ۳ برگزار شود اما مسئولان دو پتروشیمی بندرامام و شیمیدر تهران که باید برگزارکننده این مرحله باشند، پیشنهاد دیگری برای آن ارائه کرده اند.

ورژ آبکاریان مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در این مورد گفت: یکی از پیشنهادهای مطرح شده این است که دو تیم به صورت مشترک سوم معرفی شوند که با آن مخالفت کرده ایم. امکان ندارد چنین تصمیمی بگیریم اما در مورد دیگر پیشنهاد مطرح شده در حال بررسی هستیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد شده که دو تیم در یک شهر بی طرف به مصاف هم بروند و نتیجه همین دیدار تعیین کننده تیم سوم و چهارم جدول رده بندی باشد. این موضوع را بررسی می‌کنیم و در صورت موافقت همه جانبه، زمان این تک بازی را مشخص و اعلام می‌کنیم در غیر صورت و طبق برنامه تعیین شده، دیدارهای رده بندی از ۹ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه‌ای که کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال پیش از این برای دیدارهای مرحله رده بندی اعلام کرده بود، به این شرح است:

دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه
* پتروشیمی بندرامام - شیمیدر تهران

جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه
* شیمیدر تهران - پتروشیمی بندرامام

شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه
* پتروشیمی بندرامام - شیمیدر تهران

کد N2145828

وبگردی