آفتاب

پلیس محدودیت های ترافیکی تا دوم اردیبهشت ماه را اعلام کرد

پلیس محدودیت های ترافیکی تا دوم اردیبهشت ماه را اعلام کرد

تهران- ایرنا- پلیس راهور محدودیت های ترافیکی تا دوم اردیبهشت ماه را اعلام کرد و از هموطنان خواست قبل از سفر یا تردد در استان ها در جریان این محدودیت ها قرار گیرند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پلیس راهور، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر چهارشنبه 28 فروردین تا دوشنبه دوم اردیبهشت از جاده های کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و جاده تهران - سمنان- مشهد همچنین جاده های قوچان-مشهد، سبزوار - مشهد، تربت حیدریه - مشهد و برعکس ممنوع است.
در جاده کرج- چالوس نیز تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 یکشنبه اول اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 فردا از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
در جاده هراز نیز تردد تریلرها، کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز (شنبه31 فروردین) و همچنین از ساعت 6 تا 24 یکشنبه اول اردیبهشت ممنوع است.
همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز یکشنبه (اول اردیهبشت) از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت 16 تا 24 همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد در این جاده از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.
در جاده فیروز کوه به قائم شهر نیز تردد انواع تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز یکشنبه اول اردیبهشت از مسیر شمال به جنوب جاده قائم شهر به فیروز کوه ممنوع است.
در جاده قدیم قم به کاشان و مسیر بر عکس این جاده نیز تردد وسایل نقلیه باری شامل تریلر، کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 ظهر امروز (31 فروردین) تا ساعت 18 فردا ممنوع و مسیر جایگزین آزادراه قم-کاشان است.
اجتمام* 3063*9105
کد N2145793

وبگردی