آفتاب

سگ وحشی کودک نه ساله را تکه تکه کرد

سگ وحشی کودک نه ساله را تکه تکه کرد

حمله مرگبار یک سگ بولداگ، مرگ دلخراش کودک 9 ساله انگلیسی را رقم زد.

به گزارش آفتاب، جسد بی‌جان فرانکی ماکریتچی در پارک Tencreek Holiday شهرستان کورنوال انگلیس پیدا شد. بنا بر گفته پلیس فرانکی در حالی که به تنهایی در یک کانکس حضور داشت مورد حمله مرگبار این سگ قرار گرفت. والدین فرانکی در یک کانکس دیگر در نزدیکی کانکسی که او حضور داشت بودند. جنازه این کودک که در ساعت 5 صبح روز شنبه مورد حمله سگ قرار گرفت توسط پلیس پیدا شد.

این سگ هفت ساله که نامش وینستون اعلام شده است، سابقه حمله داشته و بیشتر اوقات با پوزه بند آزاد می‌شد. پس از این حادثه یک زن 28 ساله که هنوز نامش اعلام نشده، توسط پلیس بازداشت شد، اما گفته می‌شود اکنون آزاد شده است. همچنین در حالی که پلیس سرگرم تحقیقات است این سگ خطرناک نیز به یک قرنطینه منتقل شده است. پلیس تایید کرد که خانوداه کودک به عنوان مهمان در تعطیلات در این منطقه پلیموث حضور پیدا کرده بودند.

سخنگوی پارک encreek Holiday در این باره گفت: این حادثه‌ای غم‌انگیز بود که در ساعت 5 صبح روز 13 آوریل رخ داد. این کودک در محل حادثه جانش را از دست داد. این سگ نیز در یکی از کاروان‌های مجاور نگهداری می‌شد. ما همدردی عمیق خود را با والدین این کودک آعلام می‌کنیم. همچنین همکاری خود را با پلیس برای تکمیل تحقیقات ادامه خواهیم داد.

گفتنی است حمله مرگبار این سگ بولداگ به پسر 9ساله انگلیسی و مرگ دلخراش او در حالی خبرساز می‌شود که هفته پیش نیز خبر مرگ یک مرد جوان اهل آفریقای جنوبی که مورد حمله مرگبار سگ‌هایش قرار گرفته و جانش را از دست داده بود، خبرساز شد. در این حادثه وحشتناک روان ون استادن که دچار جراحت شدید از ناحیه سر و گلو شده بود جانش را از دست داد.

منبع، رکنا


کد N2145767

وبگردی