آفتاب
با همکاری آنیما و برکه خورشید

نیلوفر لاری‌پور با دو کتاب تازه به نمایشگاه می‌آید

نیلوفر لاری‌پور با دو کتاب تازه به نمایشگاه می‌آید

«امروز چند شنبه است؟» و «خواب دم صبح» دو کتاب تازه نیلوفر لاری پور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

نیلوفر لاری پور به خبرنگار مهر گفت: در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دو کتاب دارم. نخست مجموعه شعر سپید عاشقانه با عنوان «امروز چند شنبه است؟» که توسط نشر آنیما منتشر شده و دیگری «خواب دم صبح» که مجموعه نثرهای عاشقانه من است و انتشارات برکه خورشید آن را به مخاطبان عرضه می‌کند.

وی افزود: پیشتر پنج مجموعه شعر سپید دیگر از من منتشر شده بود، اما ناشران آن کتاب‌ها در زمینه پخش خیلی ضعیف عمل کرده بودند. یعنی نه در شهرکتاب‌ها و نه در کتابفروشی‌های معتبر هیچکدام از این کتاب‌ها وجود نداشت. «امروز چند شنبه است؟» نخستین همکاری من با انتشارات آنیماست و شعرهای منتشر شده در این کتاب در سال‌ها ۹۶ و ۹۷ سروده شده‌اند.

لاری پور ادامه داد: مدیر این انتشارات آنیما، حامد ابراهیم‌پور خود شاعر برجسته و توانایی است. امیدوارم که کتاب «امروز چند شنبه است؟» بهتر از باقی کتاب‌ها دیده شود. همچنین مدیر انتشارات برکه خورشید یعنی خانم تکین حمزه لو نیز از اهالی ادبیات است.

نیلوفر لاری پور، شاعر و ترانه سرای نام آشنایی چند دهه اخیر است. از میان کتاب‌های منتشر شده او می‌توان به این موارد اشاره کرد: «خاکستری تر از همیشه»، «هزار و یکشب من»، «آلزایمر»، «زیبای اساطیری»، «بی من فروغ نخوان»، «اگر تا هفت بشماری»، «چل بسم الله»، «عسل و فروردین»، «عشق کوچک من» و «من یهودا نبودم».

کد N2145766

وبگردی