آفتاب

کلوپ: حذف منچسترسیتی از لیگ قهرمانان «بی رحمانه» بود

کلوپ: حذف منچسترسیتی از لیگ قهرمانان «بی رحمانه» بود

تهران- ایرنا- «یورگن کلوپ» سرمربی تیم لیورپول حذف منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا و برباد رفتن رویای این تیم برای فتح چهار گانه را بی رحمانه دانست.

به گزارش روز شنبه ایرنا، شبکه تلویزیونی ای اس پی ان نوشت: شاگردان گواردیولا در بازی برگشت مقابل تاتنهام در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان در حالی از گردونه رقابت ها کنار رفتند که گل دقایق پایانی «رحیم استرلینگ» که می توانست گل نجات بخش آنها هم باشد، توسط کمک داور ویدئوی (VAR) به دلیل آفساید، مردود اعلام شد.
در این بین، کلوپ با تحسین تاتنهام برای رسیدن به نیمه نهایی تاکید کرد که این تصمیم به هیچ وجه منچسترسیتی یا لیورپول را در مسیر رسیدن به قهرمانی لیگ برتر جزیره تحت تاثیر قرار نخواهد داد.
سرمربی آلمانی لیورپول با ابراز همدردی با همتای اسپانیایی خود در منچسترسیتی یعنی «پپ گواردیولا»، این شکست را «بی رحمانه» خواند.
وی در این باره اظهار داشت: در مورد آن صحنه نظری ندارم اما باورکردنی نبود و واقعا دلم برای آنها سوخت. همه فکر کردند توپ گل شده و ورزشگاه منفجر شد. می دانم برخی از افراد معتقدند بدون وجود VAR آن گل کاملا درست بود، اما آفساید مشخص بود و هیچکس در این مورد شکی ندارد.
شاگردان کلوپ هفته را با یک امتیاز اختلاف نسبت به سیتی با سفر به کاردیف آغاز می کنند و قصد دارند تا در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس، شاگردان گواردیولا را بیش از پیش تحت فشار قرار دهند.
در سوی دیگر، تیم تحت هدایت گواردیولا با یک بازی کمتر نسبت به لیورپول سرنوشت خود را رقم خواهند زد، اما هفته سختی را پیش رو دارند. آنها باید امروز تنها چند روز پس از حذف بی رحمانه از لیگ قهرمانان توسط تاتنهام، دوباره به مصاف آنها بروند و چهارشنبه نیز در شهرآورد منچستر به مصاف شیاطین سرخ خواهند رفت.
ورزشی**3991**3783**
کد N2145649

وبگردی