آفتاب

سعداوی: مسئولان فدراسیون از حضور کی روش درس بگیرند

سعداوی: مسئولان فدراسیون از حضور کی روش درس بگیرند

تهران- ایرنا- بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه باید از حضور «کارلوس کی روش» درس بگیرم، گفت: مربی جدید باید در خدمت فدراسیون فوتبال باشد تا حواشی به حداقل برسد.

«نعیم سعداوی» در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به مطرح شدن اسامی چون «یورگن کلینزمن» و «یولین لوپتگی» برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: در زمان حضور کی روش در ایران، فراز و نشیب های زیادی از هر لحاظ داشتیم. این طبیعت فوتبال است که بزرگ ترین اسامی مطرح شود، اما باید ببینیم برای فوتبال ما کدام مربی مناسب است.
وی افزود: از زما حضور کارلوس کی روش در ایران درس های زیادی گرفتیم. کی روش قرار بود با مربیان داخلی کلاس بگذارد، دستیار داخلی انتخاب کند، روی پایه های نظارت دقیق داشته باشد که هیچ یک از این کارها عملی نشد. در دوره این مربی به هیچ موفقیت خاصی نرسیدیم اما باید از حضور این مربی درس های زیادی بگیریم.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: دز زمان کی روش همه ما درگیر حاشیه فوتبال بودیم و فوتبال بیشتر از نظر حاشیه ای مطرح بود، اما از نظر نتیجه نتوانستیم عنوانی به دست آوریم.
سعداوی خاطرنشان کرد: باید کار کارشناسی برای انتخاب سرمربی جدید صورت بگیرد و نفرات تصمیم گیرنده تمام این مسائل را لحاظ کنند. سرمربی باید در اختیار فدراسیون باشد و برای آن کار کند نه فدراسیون برای مربی.
مدیر فنی باشگاه فولاد خوزستان در مورد شرایط این تیم هم پس از حضور «افشین قطبی»، گفت: بعد از اتفاقاتی که ابتدای فصل برای فولاد افتاد، تصمیم به تغییر و تحولات عظیم گرفتیم. قطبی از زمان حضور در فولاد در کوتاه مدت خدمات ارزنده ای به این باشگاه ارائه کرد. اثر آن را هم در نتایج خوب تیم می بینید. همین موضوع موجب شد تا ما برنامه ریزی بلند مدتی را با قطبی در نظر بگیریم تا بتوانیم از فرصت حضور این مربی استفاده لازم را ببریم.
ورزشی**9463**9118**3783**
کد N2145647

وبگردی