آفتاب

سه شیفته شدن ساخت پروژه احداث تونل - زیرگذر استاد معین

سه شیفته شدن ساخت پروژه احداث تونل - زیرگذر استاد معین

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد که احداث پروژه تونل- زیرگذر امتداد خیابان استاد معین سرعت می گیرد.

به گزارش ایسنا،  مهندس صفا صبوری دیلمی در جریان این بازدید میدانی که به اتفاق دکتر سید علی مفاخریان شهردار منطقه ۹ صورت پذیرفت، ضمن پایش بخش‌های مختلف پروژه احداث تونل- زیرگذر امتداد خیابان استاد معین، تدابیری در جهت تسریع عملیات اجرایی این پروژه اتخاذ کرد.

مهندس صبوری در جریان این بازدید، از دست اندرکاران اجرای طرح خواست تا ضمن تدوین یک برنامه زمان بندی فشرده با لحاظ فعالیت بیش از یک شیفت کاری، راهبردی جزئی نگر برای تکمیل این طرح راهگشای ترافیکی ارائه کنند.

 سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: بخش تونلی پروژه، متعاقب اجرای ۷ تیر پیش روی بتنی در بستر خیابان آزادی آماده اجرای عملیات حفاری شده است. از این رو با توجه به زیرزمینی شدن بخش اعظم جبهه های کاری پروژه، پیشنهاد می شود با  افزایش ظرفیت اجرایی و بهره گیری از ۳ شیفت کاری،  مقطع زمانی ۷ ماهه ای که برای حفاری و لاینینگ تونل ۷۲ متری زیر خیابان آزادی در نظر گرفته شده است، تا حد ممکن تسریع شود.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، با بهره برداری از این زیرگذر تونلی، ضمن افزایش ظرفیت معابر شمالی- جنوبی منطقه، از ترافیک کندروهای خیابان آزادی کاسته شده و وضعیت تردد در مسیرهای امتداد بزرگراه یادگارامام(ره) بهبود می یابد. برقراری ارتباط خیابان استاد معین با محلات شمال خیابان آزادی، سبب خروج این معبر حمل و نقلی از بن بست موجود شده و به این ترتیب رفت و آمد میان محلات مناطق ۲ و ۹ شهرداری تهران تسهیل خواهد شد.

انتهای پیام

کد N2145568

وبگردی