آفتاب

حریفان پینگ‎پنگ‎بازان ایران در مسابقات جهانی معرفی شدند

حریفان پینگ‎پنگ‎بازان ایران در مسابقات جهانی معرفی شدند

با انجام قرعه‎کشی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان، گروه‎بندی و وضعیت ۶ بازیکن کشورمان در این رقابت‎ها مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در فاصله یک روز مانده به آغاز مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان، امروز شنبه قرعه کشی این رقابت‌ها در هر دو بخش مردان و زنان انجام شد.

بر اساس قرعه کشی انجام شده و در مرحله مقدماتی بخش مردان، امیر حسین هدایی در گروه ششم با نمایندگان انگلستان و لتونی به نام‌های «ساموئل والکر» و «آرتورس» دیدار می‌کند. میعاد لطفی هم در گروه ۵۱ با «رشید احمدوف از ترکمنستان» و «اوستودر» از روسیه دیدار می‌کند.

نوشاد و نیما عالمیان دو نماینده دیگر کشورمان در این بخش از مسابقات هستند که با توجه به رنکینگ جهانی از جدول ۱۲۸ نفره وارد مسابقات می‌شوند.

همچنین در بخش بانوان ندا شهسواری در گروه ۵۰ با «لیندا لوغرایبی» از الجزایر و «چتگ کوک» از ماکائو رقابت می‌کند. در گروه ۴۷ هم مهشید اشتری به مصاف «بریچ» مجارستانی و «خالید» از اسکاتلند می‌رود.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان از فردا یکشنبه (اول اردیبهشت ماه) آغاز شده و به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. دیدارهای جدول ۱۲۸ نفره که نوشاد و نیما عالمیان در آن حضور دارند نیز از سه شنبه آغاز می‌شود.

در بخش دوبل این مسابقات ترکیب برادران عالمیان در دور اول استراحت دارد و در دور دوم با برنده دیدار تیم‌های بلاروس و کوزوو رقابت خواهد داشت. در دور نخست رقابت‌های دوبل ترکیب امیرحسین هدایی و میعاد لطفی به مصاف تیمی از اوکراین می‌رود و در بخش بانوان هم نمایندگان کشورمان با تیم پاکستان رقابت می‌کنند.

کد N2145567

وبگردی