آفتاب

سلیمی: از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده ام

سلیمی: از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده ام

تهران- ایرنا- دارنده مدال طلای دسته فوق سنگین وزنه برداری جهان و المپیک گفت: خداحافظی خود را از دنیای قهرمانی پیش از این اعلام کرده ام و دیگر نمی دانم چگونه باید این کار را انجام دهم.

«بهداد سلیمی» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به این سووال که گفته می شود او هنوز قصد بازگشت را دارد افزود: پیش از این با دنیای ورزش خداحافظی کردم و قصد بازگشت ندارم.
وزنه بردار مازندرانی تیم ملی پس از کسب سومین مدال طلای بازیهای آسیایی خود، اواسط سال گذشته و بعد از بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
وی در بخش دیگری از این گفت و گو در خصوص ساخت فیلم «غلامرضا تختی» اظهارد اشت: از عوامل این فیلم سپاسگزارم که اثر زیبایی درباره زندگی این اسطوره ساختند و اتفاق خوبی را در تاریخ سینمای ایران رقم زدند.
دارنده مدال طلای بازی های المپیک 2012 لندن خاطر نشان کرد: همه ورزشکاران باید تلاش کنند تا به اندازه قطره ای از دریا از مرام و منش جهان پهلوان تختی الگو برداری کنند.
سلیمی یادآور شد: سینمای ایران ساخت چنین فیلمی را به جهان پهلوان تختی بدهکار بود. وی به عنوان یک اسطوره ورزش و اخلاق به شمار می رفت. بنابراین تولید فیلم جهان پهلوان تختی یک وظیفه بر گردن سینمای ایران محسوب می شد.
ورزشی**9128**1067**
کد N2145379

وبگردی