آفتاب

نیروهای نظامی در هر لباسی مدافع حقوق و حریم ملت و مملکت هستند

نیروهای نظامی در هر لباسی مدافع حقوق و حریم ملت و مملکت هستند

فرمانده گروه مخازن و پشتیبانی و آماد شهرستان آبیک گفت: نیروهای نظامی در هر لباس و جایگاهی هستند مدافع حقوق و حریم ملت و مملکت هستند و همواره به حمایت ملی و پشتیبانی و حمایت مردم نیاز دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ اصغر کرمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر آبیک اظهار کرد: داستان مستضعف و مستکبر از جایی شروع شد که شیطان از اجرای فرمان خدا سرپیچی کرد و زمانی که رانده شد به عزت و جلال خدا قسم خورد که حتما بندگان را از راه راست منحرف کند.

وی افزود: انسان غالبا بر اساس منافع زندگی می‌کند و حرکات و رفتارش بر همین مبنا است.

فرمانده گروه مخازن و پشتیبانی و آماد شهرستان آبیک ادامه داد: استکبار جهانی منافع خود را در دسترنج ایران اسلامی تعریف و اقدام به تحریم و تهدید می‌کند.

کرمی اضافه کرد: اسلام این اجازه را نمی‌دهد که در برابر ظلم‌پذیری و بردگی کوتاه آییم و زیر پرچم ظلم و کفر زندگی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در برخی تبلیغات دشمنان اسلام دین خشونت اذعان شده که درصدد هستند ما را از حرکت برای رهایی و آزادگی مایوس کنند.

این مسئول نظامی تصریح کرد: دفاع از حریم امنیت به قدری باارزش و حائز اهمیت است که امام سجاد (ع) در زمان اموی به دعای مرزبانان به این مهم اشاره کرده است.

فرمانده گروه مخازن و پشتیبانی و آماد شهرستان آبیک افزود: نیروهای نظامی در هر لباس و جایگاهی هستند مدافع حقوق و حریم ملت و مملکت هستند و همواره به حمایت ملی و پشتیبانی و حمایت نیاز دارند.

کرمی ادامه داد: حمایت مردم از نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی موجب تقویت نیروهای مسلح می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم با استقبال و بدرقه از نیروهای نظامی و انتظامی موجب ایجاد حس سلحشوری در آنان شده که روحیه سلحشوری هم با تربیت دینی محقق می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: شعار ارتش جمهوری اسلامی، ارتش برای ملت و ملت برای ارتش است و یاد و خاطره 48 هزار شهید گلگون‌کفن ارتش جمهوری اسلامی را گرامی می‌داریم.

کد N2145269

وبگردی