آفتاب

مخبر جان باختن دو جهادگر بنیاد مسکن اردبیل را تسلیت گفت

مخبر جان باختن دو جهادگر بنیاد مسکن اردبیل را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پیامی جان باختن 2 تن از جهادگران بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردبیل در جریان کمک رسانی به سیل زدگان استان لرستان را تسلیت گفت.

به گزارش جمعه شب ایرنا، در پیام تسلیت رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آمده است: خبر عروج دو تن از کارشناسان خدوم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل که عاشقانه در راه خدمت به هموطنان سیل زده گام برداشتند و فضای جامعه را عطرآگین از ترنم شهادت گونه خود کردند، موجب تاثر و تالم خاطر شد.
یاد این مردان بی ادعا را که پرچمدار جهادی دیگر در سنگر انقلاب بودند و با نیروی ایمان، خالصانه در حرکت های جهادی به یاری هم میهنان مانده در سیل پرداختند گرامی می داریم و به یقین اجر و ثواب کار این مجاهدان حقیقی جز رضوان الهی نیست و خدای شهیدان خود پاداش آنها را عطا می فرماید.
اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغ دیده در این حادثه دلخراش، از درگاه خداوند متعال برای جانباخته گان علو درجات و برای مجروحان حادثه شفای عاجل مسالت می نمایم.
به گزارش ایرنا، مهندس رضا حبوبی و مهدی صادق زاده از کارکنان بنیاد مسکن استان اردبیل چهارشنبه شب در حادثه رانندگی در منطقه سیل زده معلومان استان لرستان جان باخته و شهریار اصغری و لطیف عبدالله زاده معاون بازسازی و مسکن روستایی این اداره کل نیز مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
این جهادگران اردبیلی به دنبال سیل اخیر برای کمک و امداد رسانی به شهرستان معمولان استان لرستان رفته بودند و 2 شب نیز در یکی از روستاهای این شهرستان مشغول امداد رسانی بودند.
ماشین پیکاب حامل جانباختگان چهارشنبه ساعت 10.5 شب به هنگام برگشت از این روستا به ستاد در شهر معمولان در نزدیکی پل روستای ورده با کامیون خاور شاخ به شاخ تصادف کرد.
پیکر جانباختگان امروز پس از اقامه نماز جمعه در اردبیل تشییع و به خاک سپرده شد.
شبد**1953**
کد N2145202

وبگردی