آفتاب

نفت آبادان فولاد را به آتش کشید

نفت آبادان فولاد را به آتش کشید

تهران- ایرنا- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر برابر فولاد خوزستان به برتری چهار بر یک رسید تا سه امتیاز حساس را به اندوخته های خود اضافه کند.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه فولاد آره نا اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان پائولو سرجیو به پیروزی پر گل چهار بر یک رسیدند.
در دقیقه 18 این دیدار نفوذ خوب حسن بیت سعید از سمت چپ و پاس زمینی او به محوطه جریمه توپ را به لوسیانو پریرا رساند. مهاجم برزیلی فولاد یک ضربه آرام زمینی به سمت دروازه زد که با اشتباه عجیب شهاب گردان توپ وارد دروازه صنعت نفت شد.
در دقیقه 48 جاناتان بالوتلی روی یک پاس عمقی حرکت کرد و پس از فرار از چنگ ایوب والی در موقعیت تک به تک توپ را درون دروازه فولاد قرار داد تا بازی به تساوی کشانده شود.
در دقیقه 64، پاس عالی بالوتولی به به طالب ریکانی رسید و این بازیکن با ضربه ای فنی دروازه فولاد خوزستان را برای بار دوم باز کرد.
در دقیقه 72،در حالی که بازیکنان فولاد خوزستان برای آفساید ایستاده بودند، بالوتولی در روز خوبش از تله آفسایدگیری فرار کرد و توانست در این مسابقه دبل کند.
اما این پایان کار نبود و در دقیقه 93 اشتباه مدافعان فولاد توپ را به بازیکنان نفت رساند و یک پاس عمقی به بالوتلی داده شد. این مهاجم هم در موقعیت تک به تک به راحتی دروازه فولاد را برای بار چهارم گشود.
صنعت نفت با این پیروزی 27 امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول ایستاد. تیم فولاد خوزستان نیز با قبول این شکست سنگین، با 33 امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند.

**ترکیب فولاد خوزستان
ناصر سالاری، ایوب والی، عبدالله کرمی، میلاد بدرقه، عارف آقاسی، میثم دورقی، مهدی زبیدی، رضا میرزایی، تاکوفومی آکاهوشی، حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا
سرمربی:افشین قطبی

**ترکیب نفت آبادان
شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، حسین ساکی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، وینیسیوس دی اولیویرا، فاخر تهامی، جعفر سلمانی، محمد قریشی و مصطفی احمدی
سرمربی: پائولو سرجیو
ورزشی**م.ت**9129
کد N2145199

وبگردی