آفتاب

یحیوی: تیم من استقلال است؛ آرزوی موفقیت برای استقلال هیچ ایرادی ندارد

یحیوی: تیم من استقلال است؛ آرزوی موفقیت برای استقلال هیچ ایرادی ندارد

محمد علی یحیوی پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: یکی از دلایل صدرنشینی تراکتورسازی فروزان است و این هجمه‌ها کاذب است.

به گزارش ایلنا، محمد علی یحیوی بازیکن سابق تیم استقلال که سابقه فعالیت در تیم‌های پایه پرسپولیس را دارد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط فوتبال ایران و خصوصا شرایط دروازه‌بان‌های لیگ برتر صحبت کرد. این گفتگو را می‌توانید در زیر بخوانید:

یحیوی  در مورد صحبت‌هایی که مبنی بر فرا رسیدن زمان خداحافظی سید مهدی رحمتی داشت، گفت: واقعیت‌ها را بیان کردم. فوتبال به جایی می‌رسد که یک روز باید تمام شود و بهتر است در جای خوبی تمام شود تا خاطرات خوب در ذهن هواداران بماند. به همین دلیل و اینکه بی احترامی‌‌هایی به آقای رحمتی می‌شود گفتم بهتر است از فوتبال خداحافظی کند و تجربیاتش را به جوان‌ترها منتقل دهد. بحث من بی احترامی‌هایی بود که به ایشان انجام می‌شود و تلاش‌هایش نادیده گرفته می‌شود. در این شرایط بهتر است از فوتبال خداحافظی کند. 

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد عملکرد علیرضا بیرانوند در این فصل، عنوان کرد: مطمئنا عملکرد خوبی داشته که پرسپولیس در صدر جدول است. در همین بازی آخر چند سیو خوب داشت و می‌توانست پرسپولیس بازنده باشد. یک دروازه‌بان آماده می‌تواند باعث روحیه دادن به تیمش شود و تیمش نتیجه خوبی بگیرد. 

یحیوی در مورد اینکه در تیم‌های پایه پرسپولیس مشغول فعالیت است و از این باشگاه حقوق می‌گیرد، گفت: بله. مربی امیدهای پرسپولیس هستم.

وی در مورد اینکه مربی پرسپولیس است ولی برای استقلال آرزوی موفقیت کرده‌است، عنوان داشت: این موضوع هیچ ایرادی ندارد. تیم من استقلال است. برای این تیم کار کردم، از باشگاه طلب دارم و هنوز هم به دنبال طلبم هستم. وقتی که نمی‌خواهند چطور می‌توانم خودم را به زور به باشگاه تحمیل کنم؟ ترجیح دادم برای فصل بعد هم در خدمت دوستان باشم و برای جوانان مملکتم مفید باشم. استقلال و تیم‌های دیگر هم می‌توانستند این کار را انجام دهند اما نخواستند.

یحیوی در ادامه در مورد محسن فروزان و حواشی به وجود آمده برای او، گفت: فکر می‌کنم این حجمه به وجود آمده کاذب است. ایشان زحمت کشیده و برای تیمش کار کرده‌است. این اتفاقات برای هر کسی می‌توانست رخ دهد. در تصمیم گیری‌ها باید تدبیر و فکر وجود داشته باشد. مطمئنا هیچ دروازه‌بانی خودش را خراب نمی‌کند. هیچ دروازه‌بانی برای یک بازی کل فصلش را خراب نمی‌کند. این حرف و حدیث‌ها به ایشان نمی‌خورد و دروازه‌بان زحمت‌ کشی است. بازی‌های خوب او باعث شده تراکتورسازی در اینجای جدول باشد. با یک باخت نباید این صحبت‌ها مطرح شود. بزرگان و مدیران این تیم باید با فکر جلو می‌رفتند و خیلی زود تصمیم گرفتند. اگر موضوعی هم وجود داشته باشد باید در باشگاه و خانه خودشان آن را حل کنند. نباید این موضوعات به جامعه انتقال داده شود چون ایشان در  جامعه زندگی می‌کند. مسائل ورزشی باید در باشگاه حل شود.

وی در ادامه، اظهار داشت: ایشان خانواده دارد و باید زندگی کند. این اتفاقات به این معنی نیست کار خلافی انجام داده و اشنتباهاتی بود که در داخل زمین انجام شد. این اتفاقات می‌تواند برای هر دروازه‌بانی و در هر تیمی رخ دهد.  حتی با هجمه‌هایی که علیه آقای رحمتی اتفاق افتاد مخالف بودم و اعلام کردم که ایشان برای استقلال زحمت کشیده‌است. اشتباه همیشه رخ می‌دهد. باید گذشته رحمتی و نمایش‌های خوبی که برای استقلال داشته را به یاد بیاورید. به دلیل همین هجمه‌ها و توهین‌ها از آقای رحمتی خواستم از فوتبال خداحافظی کند. ایشان می‌تواند چند جوان را حتی در استقلال پرورش دهد که برای آینده فوتبال ما مفید باشند.

 

کد N2145006

وبگردی