آفتاب
ملی پوش والیبال در گفتگو با مهر:

ایگور از شرایط بدنی بازیکنان تعجب کرد/ سیاست پیکان سه ساله است

ایگور از شرایط بدنی بازیکنان تعجب کرد/ سیاست پیکان سه ساله است

بازیکن جوان تیم ملی والیبال گفت: به دلیل آمادگی بدنی بازیکنان، ایگور تمرینات توپی را از روز دوم اردو آغاز کرد.

امیر حسین اسفندیار در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط تیم ملی و تمرینات گفت: بازیکنان قبل از تعطیلات عید تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده بودند و با بدنی آماده وارد اردوها شدند تا جایی که ایگور از وضعیت آمادگی بازیکنان تعجب کرد و از روز دوم تمرینات توپی را شروع کرد.

ملی پوش والیبال ایران در پاسخ به این سوال که به هر دو اردوی بزرگسالان و جوانان دعوت شده است در ادامه در کنار کدام تیم است؟ گفت: تصمیم گیری در این زمینه با من نیست. فدراسیون، ایگور کولاکوویچ (سرمربی بزرگسالان) و بهروز عطایی (سرمربی جوانان) در این زمینه تصمیم گیری خواهند کرد و من تابع تصمیمات هستم. برایم تفاوتی ندارد در کدام تیم باشم. برای پیشرفت تیم ملی هرکاری که بتوانم انجام می‌دهم تا بهترین نتیجه کسب شود و برای این کار تمام توانم را خواهد گذاشت.

وی در ادامه تاکید کرد: سال شلوغی در پیش داریم، تمام بازیکنان تلاش خود را خواهند کرد تا در مرحله نخست انتخابی المپیک کار را تمام کنند اگر نشد در مسابقات قاره‌ای شانس کسب سهمیه وجود دارد. ان شالله بتوانیم جواز حضور در المپیک توکیو را به دست آوریم.

اسفندیار در پایان درباره رقابت‌های لیگ برتر گفت: لیگ خوبی بود و با تمام سختی‌ها و بدی‌هایش تمام شد. به همراه تیم پیکان در مسابقات می‌توانستیم جز چهار تیم برتر باشیم اما نشد. چیزی را از دست ندادیم چرا که سیاست باشگاه سه ساله است و برای سال جدید هدف داریم.

کد N2144902

وبگردی