آفتاب
علیاری در گفتگو با مهر:

امیدوارم نمایش قابل قبولی در پیکارهای آسیایی داشته باشم

امیدوارم نمایش قابل قبولی در پیکارهای آسیایی داشته باشم

دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی کشتی فرنگی ۲۰۱۸ بوداپست گفت: امیدوارم بتوانم دوباره به عنوان قهرمانی آسیا دست یابم و پرچم ایران را به اهتزاز در آوردم.

مهدی علیاری در آستانه حضور در رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با بیان اینکه هیچگاه از تمرینات دور نبوده به خبرنگار مهر گفت: همواره سعی می‌کنم در کوران تمرینات باشم و چه در اردوهای تیم ملی و چه زمانی که به هر دلیلی به اردوها دعوت نشدم، شرایط جسمی ام را در حد مطلوب نگه داشتم. طبیعتاً این موضوع در رسیدن به شرایط ایده آل من تأثیر زیادی داشته و این بار هم برای رقابتهای قهرمانی آسیا به آمادگی خوبی رسیدم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون تمرینات خوبی را در اردوهای تیم ملی پشت سر گذاشته تصریح کرد: در شرایط خوبی هستم و امیدوارم تا زمان اعزام به مسابقات هم به اوج آمادگی برسم. من سال گذشته با مصدومیت مواجه بودم اما امسال بعد از پشت سر گذاشتن این مصدومیت می‌توانم به نتایج بهتری در رقابتهای قهرمانی آسیا دست یابم.

دارنده دو مدال طلای قهرمانی آسیا افزود: ملی پوشان کشتی همواره مسئولیت سنگینی را بر دوش دارند چراکه اهالی این رشته و همچنین مردم به عنوان حامیان اصلی ما توقع زیادی از کشتی گیران دارند. طبیعتاً این موضوع کار ما را کمی سخت‌تر می‌کند چراکه همیشه از ما انتظار قهرمانی می‌رود و باید با تمام وجود در میدان ظاهر شویم. البته ما هم امیدواریم متولیان امر با همین ذهنیت از ما حمایت بیشتری کنند و ما نیز با روحیه و انگیزه بیشتری برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم.

ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی ایران در پایان گفت: با تمام وجود تلاش می‌کنم در المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور داشته باشم و خوشرنگترین مدال این آوردگاه بزرگ را برای کشورم کسب کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت ماه در شهر «شی‌آن» چین برگزار می‌شود که ترکیب تیم ملی کشورمان برای حضور در این رقابتها به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: رضا خدری

۶۰ کیلوگرم: مهرداد مردانی یا شیرزاد بهشتی طلا

۶۳ کیلوگرم: سامان عبدولی

۶۷ کیلوگرم: حامد تاب

۷۲ کیلوگرم: محمدرضا گرایی

۷۷ کیلوگرم: محمدعلی گرایی

۸۲ کیلوگرم: سعید عبدولی

۸۷ کیلوگرم: حسین نوری

۹۷ کیلوگرم: مهدی علیاری

۱۳۰ کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی

کد N2144873

وبگردی