آفتاب
امیر حسنی مقدم:

آمریکا با میلیاردها دلار هزینه به دنبال بی ثبات سازی منطقه است

آمریکا با میلیاردها دلار هزینه به دنبال بی ثبات سازی منطقه است

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: آمریکا و استکبار جهانی با میلیاردها دلار هزینه به دنبال بی ثبات سازی منطقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از حماسه سازان ناوشکن سهند و سبلان و ناو موشک انداز جوشن که در رویارویی مستقیم با نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس و در سال ۱۳۶۷ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند شامگاه امروز و همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش با حضور امیر حسنی مقدم جانشین فرمانده نداجا، حجت الاسلام مظفری نژاد رییس عقیدتی سیاسی نداجا و جمعی از خانواده‌ای شهدا در ستاد فرماندهی نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

امیر دریادار حسنی مقدم در این مراسم طی سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهارداشت: امام خمینی (ره) با بینش عمیق خود و با انتخاب ۲۹ فروردین به عنوان روز ارتش مقابل دشمنان که به دنبال انحلال ارتش بودند ایستاد و از این روز بود که ارتش ولایی ایران شکل گرفت.

وی در ادامه به رشادت‌های نیروهای راهبردی ارتش در دفاع مقدس و در رویاروی مستقیم با نیروی دریایی آمریکا اشاره کرد و گفت: دریادلان نیروی دریایی ارتش در ناوشکن‌های سهند و سبلان و ناو موشک انداز جوشن با ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمن متجاوز و با اهدای خون خود از سرزمین و شرافت ایران اسلامی دفاع کردند.

امیر حسنی مقدم در ادامه تصریح کرد: اگر نیروی دریایی ارتش در مقابل نیروهای آمریکایی ایستادگی و مقاومت نمی‌کردند ذلت و خواری در تاریخ برای کشور ما ثبت می‌شد اما با ایستادگی، آمریکا را از آب‌های ایران بیرون راندند.

وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش در ۸ سال دفاع مقدس حتی یک روز هم نگذاشتند که صادرات نفت ایران قطع شود، افتخارات و دستاوردهای امروز کشور و البته استقلال و آزادی امروز کشور ما مدیون ایستادگی و رشادت‌های نیروهای مسلح ایران در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به توطئه‌های آمریکا در سال‌های اخیر در منطقه غرب آسیا، اظهار داشت: آمریکا و استکبار جهانی با میلیاردها دلار هزینه به دنبال بی ثبات سازی منطقه است و این ایران اسلامی است که با اقتدار در مقابل آن ایستاده و در عرصه‌های مختلف آنها را شکست داده است.

وی درپایان خاطرنشان کرد: شعار نیروی راهبردی ارتش راه ما راه حسین علیه السلام است و بر اساس این شعار تا آخرین قطره خون از انقلاب اسلامی و عزت ملت شریف ایران دفاع خواهیم کرد.

کد N2144676

وبگردی