آفتاب
جام والیبال باشگاه های آسیا؛

سرمربی شهرداری ورامین: شناختی از حریف نداشتیم

سرمربی شهرداری ورامین: شناختی از حریف نداشتیم

تهران -ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین بعد از برتری شاگردانش مقابل اندونزی در جام باشگاه های آسیا، گفت: با اینکه شناختی از حریف اندونزیایی خود نداشتیم، اما پیش بینی کردیم با داشتن چند بازیکن خوب، موجب آزار ما در طول بازی شود.

به گزارش ایرنا، از فدراسیون والیبال، رحمان محمدی‌راد در پایان دیدار با اندونزی در نشست خبری گفت: ست اول و دوم را تقریباً راحت بردیم، اما در ست سوم آنان با جابه‌جایی بازیکن 17 و 12 روی سرویس، به‌ خصوص روی سرویس‌های پرشی کمی ما را غافلگیرکردند و در نهایت ‌با استفاده از دو قطرپاسور و سرویس‌های خوب و شناخت بیش‌تر، توانستیم چهارمین ست را به نفع خود پایان داده و به بازی برگردیم و برنده شویم.
وی در مورد تیم حریف افزود: آنان از ست سوم به بعد، تیم خوبی شده بودند و به لطف دو بازیکن خوبشان به‌خصوص شماره 17 که بیش‌ترین پاس را می‌گرفت، ما را آزار دادند.
محمدی‌راد در پاسخ به سوال خبرنگار تایپه‌ای که پرسید فکر نمی‌کند پاسور تیمش خیلی مسن است؟ گفت: در پست پاسور بازیکن هرچه باتجربه‌تر باشد، مثمرثمرتر خواهد بود. کار پاسور در تیم بسیار سخت است و حرفه ای شدن در این پست زحمت زیادی دارد. نکته مهم دیگر این که پاسور باید راه‌ بردن را بلد باشد که پاسور ما (پرویز پزشکی) کارش را بلد بود.
محمد فلاح بازیکن تیم شهرداری ورامین نیز در این نشست در پاسخ به این سوال که بازی را چه طور ارزیابی می‌کند؟ گفت: همیشه شروع تورنمنت سخت است و موضوع دیگر این که ما از بهترین تیم‌های آسیا هستیم و این خود برای حریفان ما ایجاد انگیزه می‌کند. اندونزی در ست سوم به بعد، سرویس‌های خوبی زد و ما هم به تدریج با کنترل سرویس‌ها توانستیم بر بازی مسلط شویم و بازی را ببریم.
وی در پایان گفت: گرچه تیم‌های خوبی در جام حاضر هستند، ولی من و هم ‌تیمی‌هایم برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.
تیم شهرداری ورامین امروز در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت های جام باشگاه های آسیا به مصاف نماینده اندونزی رفت و توانست این تیم را با نتیجه سه بر یک از پیش رو بردارد.
ورزشی **1828**1584
کد N2144629

وبگردی