آفتاب

97 قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف و ضبط شد

97 قبضه سلاح غیرمجاز در خوزستان کشف و ضبط شد

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 97 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در خوزستان کشف و ضبط، و 98 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عاملان تیراندازی، بیان کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی خوزستان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، با برنامه ریزی مناسب و ارایه راهکار اجرایی دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این استان ابلاغ شد.
وی افزود: پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های انتظامی و تلاش مستمر در سطح استان در پنج روز گذشته در چندین عملیات موفق به شناسایی و دستگیری 98 نفر از عاملان تیراندازی و دارندگان سلاح غیرمجاز شد.
فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 13 قبضه سلاح جنگی و 84 قبضه سلاح شکاری در مجموع 97 قبضه سلاح غیرمجاز به همراه سه هزار و 371 عدد انواع فشنگ کشف و ضبط شد.
وی گفت: نیروی انتظامی عزم خود را در برخورد قانونی با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عوامل تیراندازی ها جزم کرده و با افراد خاطی هرگز مماشات نخواهد کرد.
در 11 اسفند پارسال نیز 119 قبضه سلاح غیرمجاز در عملیات پلیس در خوزستان کشف و ضبط و 115 نفر در این زمینه دستگیر شدند.
7152/ 6037
کد N2144522

وبگردی