آفتاب

طرح تقویت جایگاه سپاه هفته آینده در مجلس بررسی می شود

طرح تقویت جایگاه سپاه هفته آینده در مجلس بررسی می شود

تهران-ایرنا- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده جزییات طرح 13 ماده ای تقویت جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر آمریکا را بررسی می کنند.

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار پارلمانی ایرنا، مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای دوشنبه، سه شنبه در دو نوبت صبح و عصر جلسه علنی دارد.
نمایندگان مجلس در جلسات هفته آینده خود طرح دو فوریتی تقویت جایگاه سپاه در برابر آمریکا را که کلیات آن چهارشنبه 28 فروردین ماه در مجلس تصویب شده است، را بررسی می کنند.
بررسی لایحه مدیریت حوادث غیر مترقبه کشور اعاده شده از شورای نگهبان و طرح یک فوریتی حمایت از مرمت و احیای بافت های تاریخ و فرهنگی در دستور کار هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است لایحه معافیت وزارتخانه و موسسات دولتی از پرداخت هزینه های ثبتی، ، لایحه مالیات بر ارزش افزوده و طرح جامع مدیریت شهری را هفته آینده در مجلس شورای اسلامی بررسی کنند.
قرار است بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت برای پاسخ به سوال علی ساری نماینده اهواز و هدایت الله خادمی نماینده ایذه در یکی از جلسات هفته آینده مجلس شورای اسلامی حضور یابد.
گزارش کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در مورد عملکرد سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و گزارش کمیسیون اصل نود مجلس در مورد اقدامات دستگاه های مسوول در خصوص مصوبات هیات وزیران و قوانین مرتبط در زمینه مبارزه با آلودگی هوا در جلسات هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرائت می شود.
همچنین قرار است گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه تشکیل و خرید ساختمان ها و جذب نیرو و دادن وام توسط بانک شهر و گزارش دیگر این کمیسیون درباره تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پنج سال گذشته در مجلس قرائت شود.
سیام**9121**1601**
کد N2144507

وبگردی