آفتاب

تاکید داورزنی بر مدیریت منابع برای عبور از شرایط سخت اقتصادی

تاکید داورزنی بر مدیریت منابع برای عبور از شرایط سخت اقتصادی

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به محدودیت منابع ورزش کشور در سال جاری، بر اتخاذ تدابیر مناسب و همکاری برای عبور از شرایط سخت اقتصادی و مدیریت منابع تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، «محمدرضا داورزنی» امروز (چهارشنبه) و در اولین نشست روسای فدراسیون ها در سال 98 که با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد، کمبود منابع مالی و محدودیت ها را در سال جاری با توجه به شرایط سخت اقتصادی مورد توجه قرار داد و ‌تصریح کرد: متاسفانه بدلیل مشکلاتی که دشمنان به ایران تحمیل کردند با محدودیت هایی مواجه هستیم به طوری که 30 درصد از کمک های وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون ها کاهش خواهد یافت.
داورزنی تدبیر و همکاری به منظور مدیریت منابع را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: قطعا جامعه ورزش می تواند این بحران را همچون بحران هایی که در چهل سال گذشته به کشور تحمیل شده سپری کند و با سربلندی از موانع اقتصادی با مدیریت بهتر منابع و تدبیر در اعزام ها و اردوها گذر خواهیم کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: بارندگی های اخیر تا حدی بوده که حتی در سیستان و بلوچستان نسبت به سال قبل چهار تا پنج برابر افزایش داشته و در مجموع کمبودها در کل کشور جبران شده است.
وی با اشاره به ویرانی های مختلف سیل در استان های مختلف کشور ادامه داد: آنچه مسلم است اینکه بر اساس گزارشات میزان برکات نزولات آسمانی از میزان خسارت های وارده بیشتر بوده است.
ورزشی**9128**9129
کد N2143768

وبگردی