آفتاب

رئیس قوه قضاییه از مناطق سیل زده خوزستان بازدید می‌کند

رئیس قوه قضاییه از مناطق سیل زده خوزستان بازدید می‌کند

تهران- ایرنا- رئیس قوه قضاییه فردا (پنجشنبه) با مردم سیل زده استان خوزستان دیدار خواهد کرد.

به گزارش ایرنا از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه 29 فروردین به منظور بازدید از مناطق سیل زده و بررسی مشکلات مردم به استان خوزستان سفر خواهد کرد.
دیدار با سران عشایر، اقوام و طوایف عرب، بختیاری و لر استان خوزستان، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با اعضای شورای قضایی و قضات دستگاه قضایی از برنامه‌های پیش بینی شده در سفر رئیس قوه قضاییه است.
از دیگر برنامه‌های حضور آیت الله رئیسی در استان خوزستان، حضور در شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان خواهد بود.
رئیس قوه قضاییه 18فروردین ماه ضمن بازدید از مناطق سیل‌ زده در شهرستان آق‌ قلای استان گلستان با مردم این مناطق گفت و گو کرد و بعد از دیدار با کارکنان دستگاه قضایی، در جلسه شورای اداری استان گلستان شرکت کرد.
آیت الله رئیسی یک روز بعد از این دیدار در جلسه مسئولان عالی قضایی گفت: آسیب شناسی حوادث سیل اخیر در دستورکار دستگاه قضایی قرار گرفته تا به دور از فضای هیجانی و رسانه ای مشخص شود که آیا مسئولان و دستگاه ها وظایف خود را در زمینه پیش بینی، پیشگیری و کاهش آسیب انجام داده اند یا خیر.
وی افزود: انتظار می رود که دولت، مجلس، نمایندگان مناطق حادثه دیده و حتی سازمان های مردم نهاد فعال و دغدغه مند در زمینه محیط زیست نیز در همین مسیر گام بردارند.
اجتمام*1003*1193
کد N2143711

وبگردی