آفتاب

بازدید مدیرعامل ایرنا از مدارس کانکسی شهرستان سیل زده آق قلا

بازدید مدیرعامل ایرنا از مدارس کانکسی شهرستان سیل زده آق قلا

گرگان - ایرنا- مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا ) در بازدید از کلاس های درس آق قلا، با دانش آموزان سیل زده این شهرستان دیدار و آنان را به تلاش بیشتر برای علم آموزی فراخواند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدضیا هاشمی در ادامه سفر یک روزه به مناطق سیل زده گلستان امروز چهارشنبه در دبستان میرداماد و حاج اورکت آق قلا حضور یافت و با دانش آموزان گفت و گو کرد.
هاشمی در این دیدار با حضور در چند کلاس درس، نظرات دانش آموزان در موضوعات گوناگون از جمله عوامل بروز سیل را جویا شد.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در این دیدار گفت: سیل اخیر موجب وارد آمدن خسارت به 344 مدرسه استان شد که از این تعداد، 24 مدرسه تخریبی و نیازمند بازسازی است.
احسان گوهری راد اظهار داشت: پس از بازگشایی مدارس مناطق سیل زده، هنوز برخی از دانش آموزان فرصت حضور در کلاس های درس را پیدا نکرده اند و روزانه حدود 70 نفر غیبت می کنند.
وی بیان کرد: شتاب در پاکسازی مناطق سیل زده و فراهم شدن زمینه آسودگی خاطر دانش آموزان از همکاری برای تخلیه گل و لای منازل، مشکل غیبت آنان را از کلاس های درس برطرف خواهد کرد.
مدیرعامل ایرنا که پیش از این از مناطق سیلزده خوزستان و لرستان دیدن کرده است، شب گذشته در راس هیاتی از مسئولان ایرنا و موسسه مطبوعاتی ایران به گرگان سفر کرد .
هدف این سفر، بازدید از مناطق سیلزده و بررسی روند اطلاع رسانی از آن، تقویت هماهنگی ها در این زمینه، گفت وگو با مسئولان استانی و تقدیر از خبرنگاران، مدیران و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان گلستان به دلیل فعالیت موثر در پوشش رخدادهای سیل اخیر در این استان است.
3091/1648
کد N2143547

وبگردی