آفتاب

سردار اشتری: در برابر تهدیدهای آمریکا عقب نشینی نمی کنیم

سردار اشتری: در برابر تهدیدهای آمریکا عقب نشینی نمی کنیم

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی گفت: پاسدار انقلاب اسلامی هستیم و در برابر تهدید هایی که سران آمریکا می کنند، عقب نشینی نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار اشتری روز چهارشنبه در جشنواره علی اکبر(ع) یا جوان سرباز که در ستاد ناجا برگزار شد، افزود: شعار انقلاب اسلامی استقلال و آزادی است، ما مستقل هستیم و وقتی سران آمریکایی دیدند توطئه هایشان خنثی و نابود شده است، دست به حرکاتی علیه سپاه ایران زدند.
وی ادامه داد: اقداماتی که نیروهای مسلح و مردم در برای حمایت از سپاه پاسداران انجام دادند، درست است و با محکوم کردن آمریکا و رییس جمهور همه پای فرمان رهبری ایستاده ایم.
اشتری افزود: صبحت های ناعادلانه سران آمریکایی به خصوص ترامپ که علیه سپاه داشتند، غلط بوده و آمریکا و استکبار جهانی همواره به ما توهین می کند و ما آن را محکوم می کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه سربازان نقش مهمی را در دفاع از ایران اسلامی دارند، گفت: در دوران دفاع مقدس بسیاری از فرماندهان جوان بودند و سرباران و نیروهای مسلح نقش اساسی را در این سرزمین ایفا کردند و همواره به کمک مردم شتافتند.
اشتری تاکید کرد: آینده کشور متاثر از همت جوانان است و جشنواره روز جوان با تدبیر مقام رهبری برای قدردانی از سربازان برگزار شده است.

* تقدیر از 90 سرباز
سردار علیرضا تقوایی دبیر اجرایی جشنواره علی اکبر نیز در این مراسم گفت: 90 سرباز نیروهای مسلح امسال به میزان ستاد نیروی انتظامی در روز جوان مورد تقدیر قرار گرفتند.
وی افزود: جشنواره علی اکبر با هدف ارتقا و منزلت سربازان برگزار شده و سربازان نخبه در حوزه های فرهنگی، ورزشی و علمی انتخاب شده و تقدیر شدند.
اجتمام *9022*9105
کد N2143391

وبگردی